به گزارش "ورزش سه"، مدیران رم بیشتر از دو ماه قبل تصمیم گرفتند به همکاری با مورینیو پایان دهند و دانیله ده‌روسی را به عنوان سرمربی این تیم انتخاب کردند و او از آن زمان تا به حال هنوز به دنیای فوتبال برنگشته است. 

حالا به نظر می‌رسد که این مربی پرتغالی در حال سپری کردن روزهای خوبی دور از دنیای فوتبال است و از فرصتی که برای استراحت به دور از نگرانی و فشار پیدا کرده است بهترین استفاده ممکن را می‌برد و این موضوع توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. 

2004172

این سرمربی سابق رئال مادرید و چلسی روز یکشنبه مهمان ویژه مسابقات موتو جی پی و گرند پری پرتغال بود اما حضورش در این مسابقات تنها به عنوان مهمان ویژه نبود، بلکه نقش دیگری را هم در این رقابت‌ها ایفا می‌کرد که باعث شگفتی و تعجب بسیاری شد. 

مورینیو در خط پایانی این مسابقات حاضر بود و پرچم شطرنجی خط پایان را در دست داشت تا با تکان دادن آن پایان این مسابقات را اعلام کند و این موضوع با واکنش جالبی از سوی کاربران در شبکه‌های اجتماعی روبرو شد. 

یکی از کاربران فوتبالی پرتغال در واکنش به حضور مورینیو در این مسابقات نوشت:« ژوزه این روزها همه جا هست. حتی پرچم خط پایان در مسابقات موتو جی پی در پرتغال را تکان می‌دهد.»