به گزارش "ورزش‌سه"، هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر از روز ۱۸ فروردین ماه با برگزاری سه مسابقه آغاز می‌شود، اما پیش از این سه مسابقه در تاریخ ۱۵ فروردین ماه یک مسابقه بسیار حساس برنامه‌ریزی شده که شاید حتی برنده آن بتواند قهرمان مسابقات لقب بگیرد. 

این مسابقه در ورزشگاه یادگار امام تبریز میان دو تیم تراکتور و سپاهان برگزار خواهد شد و پیروزی در آن برای هر دو تیم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و به همین دلیل تبریزی‌ها که از پرشورترین هواداران فوتبال در ایران هستند در این مسابقه بی‌شک تیم محبوبشان را تنها نخواهند گذاشت و به احتمال فراوان در این مسابقه حضور چشم‌گیری خواهند داشت.

گفتنی است که سال گذشته مصاف سپاهان و تراکتور در ورزشگاه یادگار امام یکی از پر تماشاگرترین مسابقات فصل بود و قرمز پوشان تبریزی با پشتوانه حضور پرشور هوادارانش بود که توانست با یک گل سپاهان را شکست دهد و سد محکم می‌شود در مسیر قهرمانی آنها.

با این وصف می‌توان انتظار داشت که دیدار سپاهان و تراکتور با وجود اینکه هر دو دربی رفت و برگشت تهران برگزار شده با استقبال بیشتری همراه شود و رکورد بیشترین حضور تماشاگر را در اولین بازی سال ۱۴۰۳ به نام خود بزند.