به گزارش "ورزش‌سه"، رضا فتاحی سرپرست تیم فوتبال سپاهان با اشاره به شرایط این تیم در آغاز سال جدید و برنامه‌های تمرینی مورایس و شاگردانش اظهار داشت: تمرینات تیم سپاهان پس از یک هفته تعطیلی، از روز دوشنبه ۶ فروردین با حضور کادر فنی و بازیکنان تیم، در زمین شماره ۲ باغ فردوس اصفهان از سر گرفته شد.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، تمرینات سپاهان طبق نظر سرمربی تیم به منظور آماده‌سازی تیم برای دیدار مقابل تراکتور برگزار می‌شود و در این تمرینات، موارد تاکتیکی مد نظر کادر فنی دنبال می‌شود. تمام تلاش کادر فنی و بازیکنان این است که با ارتقای کیفیت فنی خود، شرایط تیم را بهبود دهد.

وی با اشاره به درخواست هواداران سپاهان برای حضور در تمرینات طلایی‌پوشان ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته تمرین روز جمعه مورخ ۱۰ فروردین، ساعت ۱۷ با حضور هواداران عزیز سپاهان در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار می‌شود. بدون شک حضور هواداران پرشور طلایی‌دل در کنار بازیکنان و کادر فنی تیم باعث انگیزه‌بخشی و ارتقای شرایط روحی بازیکنان تیم پیش از دیدار مقابل تراکتور خواهد شد.  

روابط عمومی بخش پایانی مصاحبه را اینطور خاتمه داده است: «با توجه به عدم امکان میزبانی از هواداران عزیز سپاهان در زمین شماره دو مجموعه باغ فردوس اصفهان به دلیل نبود سکو و تعویض چمن زمین شماره یک باغ فردوس، تمرین روز جمعه تیم در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار می‌شود.»

گفتنی است مورایس در یکی از نشست‌های خبری خود پیش از پایان سال ١۴٠٢ قول داده بود که تمرینات سپاهان با حضور هواداران برگزار شود.