به گزارش "ورزش سه"، فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید، شب گذشته تماشاگر ویژه بازی دوستانه بین تیم‌های برزیل و اسپانیا بود.

پرز پس از این بازی که به میزبانی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با تساوی 3-3 به پایان رسید به راهروهای منتهی به رختکن تیم برزیل رفت.

رئیس باشگاه رئال از فرصت استفاده کرد تا با وینیسیوس جونیور و اندریک دیدار کند. اندریک در تیم پالمیراس حضور دارد و پس از اینکه 18 ساله شود می‌تواند به صورت رسمی به رئال منتقل شود. پرز بعد از احوال‌پرسی به اندریک گفت: "ما اینجا منتظرت هستیم."

رئیس رئال سپس از رودریگو استقبال کرد که دیگر ستاره برزیلی خط حمله رئال است و از او پیراهنش را درخواست کرد که این بازیکن بلافاصله آن را به رئیس هدیه داد.

این درحالی بود که وینیسیوس در جریان و پس از بازی شب گذشته با بازیکنان اسپانیا درگیر شده بود اما برای پرز حضور این بازیکنان در رئال اهمیت داشت و بدون توجه به اتفاقات بازی با این ستاره‌ها گفت‌وگو کرد.

بازیکنان برزیلی رئال شب گذشته مورد توجه قرار داشتند. با انتخاب دوریوال جونیور بازوبند کاپیتانی برزیل به وینیسیوس رسیده بود و به غیر لوکاس پاکتا، اندریک و رودریگو هم هر کدام یک گل به اسپانیا زدند.

2004765
2004766
2004767