به گزارش "ورزش سه"، میلاد زکی‌پور یک سال قبل اتفاق مهمی را تجربه کرد و پس از درخشش در سپاهان دوباره مدنظر امیر قلعه‌نویی قرار گرفت و وارد نخستین لیست این سرمربی برای تیم ملی شد و فرصت بازی ملی در فروردین ماه سال گذشته را به دست آورد، اما او این‌بار در تعطیلات نوروزی دور از اردوی ملی، در سپاهان کارش را ادامه داد.

مدافع چپ سپاهان که نمایش موثری در ترکیب این تیم داشته و سال گذشته هم سه گل و سه پاس گل ثبت کرده بود، در این فصل غیر از غیبت اجباری در دو مسابقه، در همه بازی‌ها جزء نفرات اصلی طلایی پوشان قرار گرفته ولی ممکن است پایان فصل برای جلب توجه بیشتر نسبت به عملکردش به تیم دیگری نقل مکان کند.

2004994

زکی‌پور که چندی پیش نسبت به ادامه همکاری با سپاهان ابراز علاقه کرده بود، بدون توجه به بحث پایان قراردادش در انتهای فصل، مشغول تمرین در کمپ باغ فردوس است و انگیزه زیادی در کنار دیگر هم‌تیمی‌هایش دارد تا بتوانند در ادامه لیگ برتر موفق کار کنند و به قهرمانی برسند.

مدافع چپ سپاهان که در دیدار رفت مقابل صنعت نفت یک پاس گل داد، امیدوار است در نخستین بازی سال جدید طلایی پوشان برابر آبادانی‌ها نیز دوباره تیمش را در مسیر کسب سه امتیاز کمک کند تا دوباره در جمع بالانشینان جدول قرار بگیرند.