به گزارش "ورزش سه"، توماس مولر پس از پیروزی 2-1 تیم ملی آلمان در بازی دوستانه مقابل هلند، بار دیگر ثابت کرد که علاقه‌ای ندارد تا از عادت‌های همیشگی خود دست بکشد.

در میکسدزون، در حالی‌که ویرژیل فن‌دایک از کنار مولر می‌گذشت، ستاره بایرن مونیخ به خبرنگاران گفت: "امروز او در میانه زمین جلوی من روی زمین افتاد، دیدید؟ سپس او یک ضربه آزاد گرفت. با استعداد..."

وقتی از او در مورد سرود جدیدی که پس از گل‌های آلمان در ورزشگاه سوال شد، این بازیکن 34 ساله گفت: "این یک آهنگ عالی است. اگر هنگام خواندن آن کسی روی صندلی‌ها هم ننشیند، بهتر است."  

2005047

مولر پس از بازی با کای هاورتز هم شوخی کرد و با سرود معروف او را دست‌مایه این شوخی قرار داد. مهاجم بایرن مونیخ تصویری در کنار هاورتز منتشر کرد و نشان داد که چه اندازه با این بازیکن ارتباط صمیمانه‌ای دارد. او از هشتگ "60millioninthedrainkaihavertzscoresagain" استفاده کرد.

هشتگی که او زیر پست خود منتشر کرد بیشتر قابل توجه توجه بود: "60 میلیون هدر رفت، کای هاورتز دوباره گل می‌زند"، ترجمه آلمانی سرودی است که توسط هواداران آرسنال برای هاورتز ساخته شده و به انتقادات علیه قیمت انتقال او از چلسی به این باشگاه کنایه می‌زند.

این بازیکن 24 ساله در آرسنال موفق شده 11 گل به نام خود ثبت کند.