به گزارش "ورزش سه"، پائولو مالدینی، اسطوره میلان، به عنوان مدیر ورزشی جدید باشگاه لیگ برتری نیوکسل در نظر گرفته شده است.

نیوکسل که متعلق به صندوق سرمایه گذاری مستقل عربستان سعودی (PIF) است، با دن اشورث، که قرار است در ماه‌های آینده راهی منچستریونایتد شود، خداحافظی می‌کند.

قرارداد دن اشورث به عنوان مدیر نیوکسل در سال 2026 تمام می‌شود و او فعلا به مرخصی رفته است. هنوز نیوکسل با جدایی او موافقت نکرده اما رسانه‌های انگلیسی تایید کرده‌اند که او با یونایتد به توافق شخصی رسیده است. نیوکسل برای جدایی او بیش از 30 میلیون یورو می‌خواهد و یونایتد حاضر است حدود 15 میلیون یورو هزینه کند.

1957586

با شروع جست‌وجو برای گزینه‌های جانشینی اشورث، سایت "این‌نیوز" مدعی شد که مالدینی گزینه شماره یک باشگاه نیوکسل است. مالدینی که تابستان گذشته از سمت خود به عنوان مدیر فنی میلان جدا شد، در حال حاضر مشغول به فعالیت نیست.

با این حال، او تنها نامزد مورد علاقه نیوکسل نیست. هوگو ویانا، مدیر ورزشی فعلی اسپورتینگ لیسبون و بازیکن سابق نیوکسل نیز در فهرست این باشگاه حضور دارد. پل میچل، مدیر سابق ساوتهمپتون، روی پدرو از بنفیکا و تیاگو پینتو، مدیر سابق رم، هم دیگر نامزدهای مدیریت ورزشی این باشگاه انگلیسی هستند.