به گزارش ورزش‌ سه ، پیام نیازمند در آخرین دیدار سال ۱۴۰۲ برابر گل گهر بود که با مصدومیت از ناحیه پا مواجه شد و به همین دلیل شانس حضور در اردوی تیم ملی را هم از دست داد. با این حال هواداران سپاهان امیدوار بودند تا نیازمند به عنوان یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان نیازمند به عنوان یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان تیم محبوب‌شان با شروع دوباره مسابقات لیگ برتر بتواند به آنها در این برهه حساس کمک کند اما به نظر نمی‌رسد که این اتفاق شدنی باشد.

2005579

نیازمند صبح روز شنبه آزمایش ام آر آی داد تا پزشکان درباره حضور یا عدم حضور او در مصاف با تراکتور نظر نهایی را بدهند اما با توجه به اینکه این سنگربان ملی پوش نه در تمرینات تیم ملی حاضر بوده و نه توانسته در تمرینات تیم فوتبال سپاهان حاضر باشد، شانسی برای رسیدن به دیدار سرنوشت ساز طلایی پوشان اصفهانی مقابل قرمز پوشان تبریزی در ورزشگاه یادگار امام ندارد و حالا باید دید مدت زمانی دوری این سنگربان از تمرینات سپاهان و مسابقات این تیم چقدر خواهد بود.

با این وصف مورایس که در این مسابقه بسیار مهم فرشاد احمدزاده را هم به دلیل محرومیت در اختیار ندارد، باید با غیبت پیام نیازمند هم کنار بیاید؛ خبری بسیار نگران کننده برای تمام سپاهانی‌ها که می‌تواند نتیجه این مسابقه را تحت تاثیر قرار بدهد.

2005580

با این وصف نیما میرزازاد در دیدار معوقه هفته اول نیم فصل دوم که روز پانزدهم فروردین ماه در تبریز برگزار می‌شود به عنوان جانشین نیازمند در درون دروازه خواهد ایستاد و کار بسیار سختی در این مسابقه مقابل مهاجمان تبریزی تراکتور دارد.

البته نقطه خوشبینانه برای سپاهانی‌ها این است که نیما میرزازاد هفته‌های پایانی سال ۱۴۰۲ چندین بار شانس بازی در ترکیب سپاهان را پیدا کرد و توانست بازی‌های خوبی به نمایش بگذارد که می‌توان به عملکرد او مقابل گل‌گهر و پیکان اشاره کرد و حالا باید دید در مصاف برابر تراکتور که می‌تواند بزرگترین مسابقه زندگی حرفه‌ای او باشد چه عملکردی از خود به نمایش خواهد گذاشت.