به گزارش ورزش ‌سه، اگرچه در ظاهر جنگ تراکتور و سپاهان بر سر رتبه سومی است اما بی شک تبعات شکست یا پیروزی در این مسابقه بیش از این‌ها خواهد بود و به همین دلیل است که هیچکس از دو تیم نمی‌خواهند بازنده این مسابقه بزرگ باشند.

در حال حاضر تراکتور با یک بازی عقب افتاده و سپاهان با دو بازی عقب افتاده به ترتیب با ۳۸ و ۳۷ امتیاز رتبه‌های سوم و چهارم جدول رده‌بندی مسابقات را به نام خودشان زده‌اند و برنده این مسابقه با امیدواری بسیاری نسبت به قهرمانی در ادامه مسابقات می‌اندیشد. 

حساسیت این مسابقه به ویژه برای سپاهانی‌ها که پیروزی در این مسابقه برایشان حیاتی‌تر است سبب شد تا رضا فتاحی مدیر این تیم مصاحبه‌ای انجام دهد و به اتفاقات بازی برگشت فصل گذشته اشاره کند و از مسئولان فدراسیون فوتبال بخواهد که با استفاده از سیستم کمک داور ویدیویی و نظارت بیشتر بر حواشی و اتفاقات مسابقه از رقم خوردن نتیجه خارج از جریان فنی مسابقه جلوگیری شود. 

این اظهار نظر مدیر تیم فوتبال سپاهان بلافاصله با واکنش سعید مظفری همتای رضا فتاحی در تراکتور مواجه شد و او با کنایه زدن به باشگاه اصفهانی میزبانی قرمز پوشان تبریزی را ستود. در ادامه یک استوری تند از سوی مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان بار دیگر با واکنش سعید مظفری مواجه شد تا جنگ سرد ۲ باشگاه تراکتور و سپاهان پیش از نبرد بزرگی که روز پانزدهم فروردین ماه در پیش دارند ادامه داشته باشد. 

2001903

پس از این مشاجره که تقریباً دو روز در رسانه‌های مختلف ورزش کشور پوشش داده شد، مسئولان دو باشگاه اصفهانی و تبریزی تصمیم گرفتند به جنگ سردی که میان آنها پیش از مسابقه مهمی که در پیش دارند خاتمه دهند و در حال حاضر آرامشی پیش از طوفان در اردوی دو تیم حاکم است. 

بی‌شک مصاف تراکتور و سپاهان یکی از بزرگترین و سرنوشت‌سازترین مسابقات لیگ بیست و سوم می‌شود به شمار می‌رود که برنده آن شانس بسیار زیادی برای قهرمانی در لیگ برتر برای خودش متصور خواهد بود, اما بازنده مسابقه شاید در بحران فرو برود. فعلا این جنگ دو سه روز به حالت معلق درآمده اما روز پانزدهم فروردین ماه که سوت آغاز مسابقه به صدار درمی‌آید, شک نکنید که آرامشی که طی این ۲,۳ روز بر اردوی تیم و فضای فوتبال ایران حاکم شده از بین خواهد رفت و شاید تبعات زیادی هم در ادامه مسابقات لیگ برتر به همراه داشته باشد.