به گزارش "ورزش سه"، دورتموند در بازی هفته بیست و هفتم بوندس‌لیگا با نتیجه 2-0 بایرن مونیخ را شکست داد تا پس از 5 سال و نیم برای اولین بار موفق به شکست این تیم شود.

پس از سوت پایان، ادین ترزیچ، سرمربی دورتموند، با سباستین هلمان، مجری و لوتار ماتئوس، کارشناس اسکای، گفت‌وگویی را ترتیب دادند که به نظر می‌رسید مربی تیم برنده را عصبانی کرد.

سرمربی دورتموند با صراحت گفت: "صحبت با شما سخت است. اگر ببازیم، به هر حال همه چیز خراب می‌شود. اگر برنده شویم، دوباره درباره چیزهای منفی چند هفته گذشته صحبت خواهیم کرد. در پایان فصل خواهیم دید که آیا به اهداف خود رسیده‌ایم یا خیر."

2005741

ترزیچ به صحبت‌هایش درمورد عملکرد دورتموند ادامه داد: "اگر مثل امروز بازی کنیم، شکست دادن ما سخت خواهد بود. ما در 12 ماه فقط 5 بازی بوندس‌لیگا را باخته‌ایم. با این حال، ما این احساس را داریم که در این سال فقط 5 بازی را برده‌ایم."

سپس ماتئوس به هلمان گفت: "این برای تو یک نشانه بود!" ترزیچ در‌ واقع اینطوز از پوشش ظاهراً منفی رسانه‌ای نسبت به دورتموند توسط مجری اسکای انتقاد کرد. او در چند هفته گذشته بارها از این موضوع ناراحتی خود را اعلام کرده بود.

هلمان پس از این صحبت‌های ترزیچ گفت: "نمی‌خواهم تصور نادرستی بدهم. از 16 بازی فقط یک شکست داشته‌اید." ترزیچ در پاسخ به این اظهارنظر گفت: "ما هنوز از این موضوع راضی نیستیم، فقط از امروز راضی هستیم."