به گزارش "ورزش سه"، رضا عنایتی و تیمش مهیای بازگشت به لیگ برتر هستند. آنها تمرینات خود را از روز ششم فروردین آغاز کرده‌اند و امیدوارند در ادامه اسفند ماه توفانی که پشت سر گذاشتند، روزهای بهتری را تجربه کنند و در جایگاه مناسبی از جدول رده‌بندی جای بگیرند.

عنایتی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" ابراز امیدواری کرد در سه بازی فروردین‌ ماه، امتیازات کافی را به داشته‌های پیکان در جدول اضافه کند.

او گفت: برای بازگشت به لیگ، با برنامه سختی مواجه هستیم. ما تا آخر فروردین باید سه بازی دشوار مقابل استقلال خوزستان، مس رفسنجان و هوادار برگزار کنیم که از نگاه من، هر سه بازی شبیه به فینال است و امتیازات آن، ارزش طلا دارد.

سرمربی پیکان ادامه داد: تیم ما به لحاظ ایجاد موقعیت و سطح فنی، عملکرد قابل قبولی را ارائه کرده و از این موضوع بسیار خوشحالم. امیدوارم بتوانیم با همین شرایط دوباره به لیگ برگردیم و مقابل استقلال خوزستان، بهترین عملکرد ممکن را به نمایش بگذاریم. من و همکارانم در کادرفنی تمام تلاش‌مان را به کار می‌بندیم تا نتایج خوبی کسب کنیم. جا دارد از حمایت‌های عظیمی مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو تشکر کنم. ایشان را یکبار دیدم و صحبت کردیم. شرایط پیکان برای عظیمی اهمیت دارد و ایشان هم حامی ما هستند، درست مثل هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه پیکان.

2005859

عنایتی افزود: در این مدت، کم و کسری نداشتیم و هر چه خواستیم، از سوی مدیرعامل باشگاه و اعضای هیئت مدیره فورا تصویب شد. مشکل خاصی وجود نداشت. ما تیم کاملی هستیم و باید بابت این حس مسئولیت‌پذیری به مدیران باشگاه تبریک بگویم. آرزو می‌کنم در کنار هم، روزهای خوبی را سپری کنیم. قطعا کادرفنی که اعضای آن را، بهترین دوستان من تشکیل داده‌اند، مثل همیشه و به مانند ماه‌های گذشته می‌توانند در این مسیر کمک کنند تا به نتیجه برسیم. من به دستیارانم به لحاظ فنی، اخلاقی و مسئولیت‌پذیری ایمان دارم. همه مربیان تیم، اعضای کادر پزشکی، تدارکات، به خصوص سرپرست تیم، یکدل و متحد پیش می‌رویم تا پیکان را به هدفش برسانیم.

سرمربی خودروسازان همچنین به تقدیر از عملکرد بازیکنانش پرداخت و گفت: من از هفته یازدهم به پیکان اضافه شدم. علیرغم تلاش‌های دوستانی که قبل از من در این تیم فعالیت می‌کردند، در آن زمان، تیم با مشکلاتی مواجه شده بود که باید برای حل آن، فکر می‌کردیم. حالا وضعیت کمی بهبود پیدا کرده ولی هنوز کارهای زیادی باقی‌مانده که باید انجام بدهیم. این موضوع به تلاش بازیکنان برمی‌گردد. من از همه آنها تشکر می‌کنم چون هر روز می‌بینم با چه انگیزه و شوقی تمرین را دنبال می‌کنند. این موضوع به من و  همکارانم انرژی می‌دهد تا آنالیز بهتری از شرایط‌مان داشته باشیم. بازیکنان باتجربه و جوان در کنار هم، تیم خوبی را تشکیل داده‌اند و به من پیشرفت آنها ایمان دارم.

عنایتی در نهایت گفت: امیدوارم فوتبال ایران در سال جاری بتواند روزهای خوب و پرخاطره‌ای را تجربه کند. انتظار دارم در این سال جوان‌های بیشتری به سطح اول فوتبال معرفی شوند و شرایط فنی و کیفی لیگ به خصوص در بحث برنامه‌ریزی و داوری پیشرفت کند. ما به این موضوع نیاز مبرم داریم که شاهد رشد لیگ برتر و سایر لیگ‌ها باشیم. قطعا در این صورت است که فوتبال ملی هم به سمت توسعه حرکت خواهد کرد. هر کسی باید سهم خود از مسئولیت‌های فوتبالی را بپذیرد و به بهترین نحو ممکن اجرا کند تا شاهد رونق و بالا رفتن کیفیت فنی تیم‌ها باشیم.