به گزارش "ورزش‌ سه"، محمدجواد حسین‌‌نژاد در جریان نیمه اول دیدار برابر استقلال در ورزشگاه آزادی بود که به دلیل مصدومیت قادر به ادامه بازی نشد و در بین دو نیمه جای خود را به آریا یوسفی داد. در ابتدا پزشکان سپاهان شدت مصدومیت حسین‌نژاد را خفیف اعلام کردند، اما او چند مسابقه حساس تیمش را در روزهای مهم اسفند ماه از دست داد و به نظر می‌رسید به دیدار اول طلایی پوشان اصفهانی در تبریز هم نمی‌رسد.
در مورد پیام نیازمند ماجرا متفاوت بود و او در آخرین بازی سال ۱۴۰۲ در مقابل گل گهر از ناحیه پا با مصدومیت مواجه شد و شانس حضور در اردوی تیم ملی را به مانند حسین‌نژاد هم‌تیمی جوانش از دست داد.

با توجه به غیبت پیام نیازمند و محمدجواد حسین‌نژاد در تمرینات روزهای اخیر تیم فوتبال سپاهان به نظر می‌رسید که این دو بازیکن شانسی برای سفر به تبریز نداشته باشند و حداقل درباره پیام نیازمند این فرضیه جدی‌تر به نظر می‌آمد، اما در فاصله دو روز مانده تا یکی از مهم‌ترین مسابقات فصل شرایط متفاوت شده است.

روابط عمومی باشگاه سپاهان شب گذشته عکس‌هایی از تمرین پرفشار روز یکشنبه منتشر کرد که نشان می‌داد حسین‌نژاد و نیازمند در تمرینات گروهی تیم حضور دارند و پا به پای سایر بازیکنان تمرین کرده‌اند و حالا مشخص شده که این دو بازیکن برخلاف پیش‌بینی‌های گذشته در سفر به تبریز هم همراه سایر اعضای تیم حضور خواهند داشت.

2006170
2006171

نیازمند و حسین‌نژاد دو مهره کلیدی سپاهان در مسابقات لیگ بیست و سوم بودند که کنار گذاشتن این دو از ترکیب اصلی با وجود مصدومیتی که پشت سر گذاشته‌اند، برای مورایس و دستیارانش ساده نخواهد بود و‌ این موضوع به ویژه درباره پیام نیازمند که تجربیات فراوانی دارد و می‌تواند در فضای ملتهب یادگار امام از این تجربیات استفاده کند، بیشتر صدق می‌کند. 

در نهایت باید دید مورایس در بازی مرگ و زندگی مقابل تراکتور از چه نفراتی در ترکیب اصلی تیمش استفاده خواهد کرد.