به گزارش "ورزش سه"، هررا بعد از چندین فصل بازی برای یونایتد در سال 2019 به پی اس جی پیوست و توانست به کیلیان امباپه و دیگر ستاره‌های بزرگ تیم پاریسی ملحق شود.

هررا دو فصل برای پاریسی ها بازی کرد و ارتباط دوستانه ای نیز با امباپه داشت. او این روزها در خدمت بیلبائو است و سال‌های پایانی فوتبالش را پشت سر می‌گذارد.

2006276

4 روز مانده به فینال کوپا دل ری بین بیلبائو و مایورکا، هررا پاسخگوی سوالات برنامه ال‌چیرینگیتو شد و طبعا یکی از سوالات از او در مورد انتقال احتمالی امباپه به رئال بود. انتقالی که از دید بسیاری رسانه‌ها قطعی شده است.

هررا گفت: «می‌دانستم این سوال را می‌پرسید. من این انتقال را برای کیلیان خوب و مثبت ارزیابی می‌کنم. مشخص بود دیر یا زود او به رئال مادرید خواهد رفت. بهترین‌ها باید برای بهترین باشگاه تاریخ یعنی رئال بازی کنند و امباپه قطعا از بهترین‌های فوتبال دنیاست. این انتقال از نظر من اجتناب ناپذیر بود.»

هررا ادامه داد: «من اهل ساراگوسا هستم و برای یونایتد و پی اس جی، دو باشگاه بزرگ دنیا، بازی کرده‌ام ولی نمی‌توانم انکار کنم رئال بزرگترین باشگاه تاریخ فوتبال است و بهترین تیم ممکن برای امباپه.»