به گزارش "ورزش سه"، الاتحاد در دیدار مهم هفته بیست و ششمین دوره لیگ حرفه‌ای عربستان با یک گل مغلوب الاهلی شد تا امتیاز این تیم در رده چهارم 46 امتیازی شود و امتیاز رقیب سنتی‌اش الاهلی به 51 افزایش پیدا کند.

گایاردو در نشست خبری بعد از بازی گفت: مهمترین دلیل باخت این است که نتوانستیم موقعیت‌ها را به گل تبدیل کنیم. با وجود از دست دادن برخی بازیکنان به دلیل غیبت، توانستیم موقعیت‌های زیادی ایجاد کنیم و متاسفانه توانستیم موقعیت‌ها را به گل تبدیل کنیم. گل نزدیم و در بازی‌های آینده برای حل این مشکل تلاش خواهیم کرد.

سرمربی الاتحاد افزود: اگر موقعیت‌هایی را که به دست آورده‌ایم گل می‌کردیم، خیلی‌ها نظر دیگری داشتند. استفاده از فرصت‌ها باعث آرامش من و بازیکنان می‌شود و در بازی‌های آینده برای بهره‌برداری از آن تلاش می‌کنیم.

گایاردو در مورد غیبت بازیکنانش و استفاده از نظرات ذخیره عنوان کرد: گزینه دیگری نداشتم، به همین دلیل همام و تعدادی از بازیکنان جوان را در لیست قرار دادم، در این رویارویی بازیکنان باتجربه باید کنترل را در دست می‌گرفتند و به دلیل شرایط مسابقه، من مجبور شدم سه بازیکن جوان را در لیست قرار بدهم.

سرمربی تیم الاتحاد در پایان صحبت‌های خود گفت: بازیکنان جوان به زمان زیادی نیاز دارند و کار زیادی برای انجام دادن دارند و ما باید آنها را درگیر کنیم با وجود اینکه به بلوغ کافی نرسیده‌اند، باید به آنها فرصت بدهیم.