به گزارش "ورزش‌ سه"، کانون هواداران باشگاه سپاهان یکی از کانون‌های هواداری فعال در فوتبال کشور به شمار می‌رود که در برخی مسابقات که خارج از اصفهان برگزار می‌شود، برنامه‌های ویژه‌ای دارد اما به نظر می‌رسد مدیران باشگاه تصمیم گرفته‌اند که در مصاف با تراکتور برای سازماندهی حضور حامیان‌شان اقدامی نداشته باشند.

تیم فوتبال سپاهان از ساعاتی دیگر در یکی از حساس‌ترین مسابقات فوتبال ایران در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف تراکتور می‌رود و برای پیروزی در این مسابقه حساس به سه امتیاز این مسابقه نیاز مبرم دارد. با این حال و با وجود حساسیت این مسابقه شاید به دلیل دوری راه و خطراتی که مسیر دارد، تصمیم گرفته شده که سازماندهی برای حضور هوادار صورت نگیرد.

2006446
ورزشگاه یادگار امام تبریز در آخرین رویارویی دو تیم جای سوزن انداختن نداشت و انتظار می‌رود در بازی فردا هم به همین شکل باشد.

با این حال با توجه به حساسیت مسابقه انتظار می‌رود که سپاهانی‌ها سختی رفتن به ورزشگاه یادگار امام را به خودشان بدهند تا بتوانند در جوی که احتمالا با حضور تبریزی‌ها کاملا به رنگ قرمز درمی‌آید، نور امیدی برای بازیکنان و کادر فنی تیم باشند.