به گزارش "ورزش سه"، عملکرد عالی بایر لورکوزن و ژابی آلونسو فقط مختص به بوندسلیگا نیست. آنها در جام حذفی هم تا مرحله نیمه‌نهایی پیش رفته‌اند و در این دور فرداشب مقابل دوسلدورف بازی خواهند کرد. سرمربی تیم صدرنشین بوندسلیگا امروز در نشست خبری پیش از این بازی شرکت و درباره مسائل مختلفی صحبت کرد.

نظرتان درباره حریف؟
ما انتظار داریم حریف بسیار خوبی باشد، آنها در فرم خوبی هستند. هر دو تیم شانس زیادی برای بازی در فینال دارند. ما همه توان‌مان را برای راهیابی به فینال استفاده می‌کنیم.

انگیزه‌تان برای حضور در فینال؟
فینال رفتن در هر رقابتی هیجان‌انگیز است. من یک بار آنجا بوده‌ام و خاطرات بسیار خوبی دارم. همچنین بازیکنانی هم از تیم ۲۰۲۰ حضور دارند که تجربه حضور در فینال را دارند و حالا می‌خواهند آن را ببرند.

2006480

بازیکنان مصدوم؟
ما هیچ بازیکن مصدومی نداریم و این عالی است. می‌توانیم بهترین ترکیب‌مان را داشته باشیم. امیدوارم بتوانیم بهترین بازی خود را به نمایش بگذاریم و برای این کار دوباره به هوادارانمان نیاز داریم که جو خوبی در بای‌آرنا بسازند.

وضعیت‌تان در بوندسلیگا پس از شکست بایرن مقابل دورتموند؟
بازی را تماشا کردم. برای ما مثل دو برد در یک روز بود. برتری ما الان خیلی مهم است، شرایط کمی بهتر شده است. یک هفته به پایان فصل نزدیک‌تر شده‌ایم و فاصله با بایرن هم ۳ امتیاز بیشتر شده است.