به گزارش "ورزش  سه"،  در دهه شصت و ابتدای دهه 70 فوتبال تهران پر از تیم های خوب باشگاهی بود،  بعضی از آنها مثل راه آهن،  بانک ملی  و وحدت بازیکن ساز بودند و بعضی از تیم ها مثل شاهین،  هما و پاس تنه به تنه سرخابی ها می زدند و تعدادی از تیم ها هم که از اواسط دهه شصت دارایی سردمدار آنها بود و در ادامه پورا، بانک تجارت  کشاورز و بهمن  به آنها اضافه شد  با وضعیت مناسب مالی رونق فوتبال در تهران را گرم می کردند.
در این بین بعضی از تیم ها مثل بوتان، نیروی زمینی، صدا و سیما یا همان گسترش،  مهر شمیران،  اکباتان و.... بودند که با بازیکنان مطرح گربه سیاه تیم های مطرح می شدند.

2006559
ايستاده از راست : محمد فلاحتى ، حميدبابا زاده ، مسعودغقوری های اصل ، ايرج سائلى ، مهدى فنونی زاده 
نشسته از راست  : حسين قوى فكر(کاپیتان) ، غلام پاكدل ، قدرت ابراهيمى ، جمشید شاه محمدی و ناصر صادقى

این یکی از  تصاویر بازیکنان تیم دارایی در اواخر آن سالهاست،  تیمی که بازیکنان مطرحی در آن توپ می زدند و در جام باشگاه های تهران  موفق شد هم پرسپولیس و هم استقلال را ببرد, هر چند آنها در سال 1366و در دو هفته مانده به  آخر جام باشگاه های تهران و در روزی که می توانستند ستاد مشترک ببرند و به قهرمانی تهران خیلی نزدیک شوند سه بر یک و در روز درخشش اصغر مدیر روستا و در حضور خیل هواداران طرفدار پرسپولیس در ورزشگاه شهید شیرودی باختند تا پرسپولیس قهرمان شود. دوران تیم داری دارایی چی ها و خیلی تیم های دیگر کم کم  و با شروع رقابت های باشگاهی در کشور به پایان رسید تا فوتبالیست های خوب تهرانی  کمتر در دید هواداران فوتبال در ورزشگاه آزادی و شهید شیرودی باشند.