به گزارش "ورزش سه"، داستان ساربروکن، بدون شک شگفتی‌‌ساز بزرگ فصل در اروپا، به پایان رسیده است. این تیم میانه جدولی از دسته سوم آلمان با حذف سه تیم از بوندسلیگا به نیمه نهایی جام حذفی راه یافت. آنها در مرحله یک‌‌شانزدهم نهایی بایرن مونیخ را پشت سر گذاشتند و در تاریخ ماندگار شدند. سپس در مرحله بعد فرانکفورت را که یک تیم بوندسلیگایی دیگر است ۲-۰ بردند. آنها تسلیم‌نشدنی بودند.

با اینکه در مرحله یک‌چهارم نهایی مقابل مونشن گلادباخ ۱-۰ عقب افتادند اما موفق به زدن کامبک و صعود با نتیجه ۲-۱ شدند تا شب گذشته به نیمه‌نهایی برسند.

در مرحله نیمه‌نهایی کایزرسلاترن، تیمی که در دسته دوم برای بقا می‌جنگد، بهتر از ساربروکن بود و با دو گل با ضربه سر، به تیم دسته سومی غلبه کرد.

قهرمان دو دوره مسابقاتی که از سال ۲۰۰۳ به فینال نرفته بود، در حال حاضر منتظر رقیبی است که چهارشنبه از بین لورکوزن-دوسلدورف بیرون خواهد آمد. فینال این مسابقات در تاریخ ۲۵ مه در المپیک برلین برگزار خواهد شد.

اگرچه کسی ساربروکن از جام حذفی کنار رفت اما کار بزرگ این تیم دسته سومی در تاریخ جام حذفی و فوتبال آلمان ماندگار خواهد شد و کسی نمی‌تواند این شگفتی را از یاد ببرد‌.