به گزارش "ورزش سه"، لوئیس کاسترو پرتغالی، سرمربی النصر، پس از کنترل کامل جریان بازی که با نتیجه پرگل هشت بر صفر در مرحله بیست و ششم لیگ برتر به پایان رسید، گفت که تیمش کاملا شایسته پیروزی در این بازی بوده است.

کاسترو در نشست خبری پس از بازی در پاسخ به سوال الشرق الاوسط در مورد برخورد کادر فنی النصر با فشار بازی‌های پیش رو گفت: ما با هر بازی بدون مشکل برخورد می‌کنیم و هر مسابقه شرایط خاص خود را دارد.

سرمربی پرتغالی با تمجید از هموطنش کریستیانو رونالدو با بیان اینکه او الگوی همه بازیکنان است، افزود: ما فارغ از شرایط تیم از حضور رونالدو به عنوان یک فوق‌ستاره عادت کرده‌ایم. ضربات ایستگاهی یک مزیت بزرگ برای کریستیانو است و روش ضربه زدن او همیشه درست است.

کاسترو در مورد دلیل عدم حضور اقامت این تیم در شهر ابها برای انجام بازی بعدی با داماک اظهار داشت: بازیکنان می‌خواستند در کنار خانواده خود بمانند. خانواده مهمترین چیز در زندگی است، بنابراین ما تیم را برای سفر آماده کردیم. نکته مثبت این است که به ریاض برمی‌گردیم و تمرینات همیشگی خود را تمرین می‌کنیم. هواپیمای اختصاصی به ما کمک می‌کند تا از خستگی جلوگیری کنیم.

النصر پس از شکست 8 بر صفر ابها با اختلاف 12 امتیازی با الهلال صدر، امتیاز خود را به 62 امتیاز در رده دوم قرار داد.