به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد که امروز رکورد پر تماشاگرترین دیدار لیگ بیست و سوم شکسته خواهد شد. جایی که تیم‌های تراکتور و سپاهان در میان استقبال فوق‌العاده پرشور هواداران آذری، به مصاف هم خواهند رفت. دیداری حساس که می‌تواند روی سرنوشت قهرمانی امسال نیز اثرگذار باشد.

حضور پر تعداد هواداران تراکتور باعث شد تا ظرفیت استادیوم یادگار امام تبریز خیلی زود پر شده و جمعیت بسیار زیادی برای حمایت از تیم تبریزی در ورزشگاه حاضر شوند. این اتفاق در شرایطی رخ داده که با وجود اعلام رسمی باشگاه تراکتور، هیچ جای خالی در ورزشگاه وجود ندارد اما هواداران همچنان در حال حرکت به سمت استادیوم هستند.

حضور چشمگیر هواداران در محل برگزاری این مسابقه سبب شده تا حتی راه پله و نرده‌های ورزشگاه نیز توسط جمعیت مشتاق پر شود و این موضوع سبب گردید تا آخرین سنگر هواداران تبریزی، هجوم به سمت تپه‌های اطراف ورزشگاه یادگار امام باشد.

2006743

تعداد زیادی از هواداران تبریزی برای تماشای این مسابقه خارج از استادیوم هستند و اجازه ورود به درون ورزشگاه را ندارند. در نتیجه آنها روی تپه‌های مجاور ورزشگاه مستقر شدند تا بتوانند از تیم خود حمایت کرده و این بازی را تماشا کنند.