به گزارش "ورزش سه"، اینیگو مارتینز، مدافع بارسلونا دوشنبه این هفته در نزدیکی کمپ تمرینی این تیم با یک شخصیت معروف در تیک تاک درگیر شد.

این مدافع هنگام خروج بازیکنان پس از جلسه تمرینی از ماشین خود خارج شد تا از رفتار این تیک‌تاکر انتقاد کند که با عصبانیت به او پرخاش کرد.

ویدیویی از این درگیری منتشر شد که در آن مارتینز خطاب به این نوجوان می‌گفت:"این آخرین باری است که من را احمق خطاب می‌کنی، می‌فهمی؟ این آخرین باری است که به من توهین می‌کنی! و دوستت هم همینطور، من به شما هشدار دادم."

باشگاه بارسلونا در حال حاضر اولین اقدامات را برای جلوگیری از این نوع اتفاقات عجیب انجام داده است. در  محل ورود و خروج تمرین امروز صبح بارسلونا، دو خودرو پلیس محلی دیده می‌شد.

2006761

این دو خودروی گشت در نزدیک‌ترین میدان به خروجی سیوتات اسپورتیوا قرار گرفته‌ بودند، جایی که معمولاً طرفداران به خودرو بازیکنان مورد علاقه خود نزدیک می‌شوند.

به این ترتیب صبح امروز هیچ حادثه‌ای در حضور ماموران پلیس رخ نداد. بارسلونا به دنبال راهی برای جلوگیری از ادامه این اتفاقات است چون از بروز اتفاقی جدی‌تر می‌‌ترسد.

مشکلی که این باشگاه دارد این است که چنین حوادثی معمولا در خروجی سیوتات اسپورتیوا اتفاق می‌افتد، بنابراین از آنجایی که این مکان یک جاده عمومی است، این باشگاه نمی‌تواند هیچ راه‌حلی را بدون کمک شورای شهر سنت خوان اجرا کند.