به گزارش "ورزش سه"، نیما میرزازاد، دروازه‌بان تیم سپاهان پس از بازی مقابل تیم تراکتور در جمع خبرنگاران گفت: بازی خوبی بود و من هم سعی کردم عملکرد خوبی داشته باشم همانطور که تیمم عملکرد خوبی داشت. خسته نباشید می‌گویم به بچه‌های خودمان و بچه‌های تراکتور دست مریزاد می‌گویم به هواداران تراکتور که تشریف آوردند. این جمعیت و این جو من را به یاد نقش جهان اصفهان انداخت. به نظرم مساوی عادلانه بود.

میرزازاد درباره بازی به عنوان دروازه‌بان دوم گفت: من به عنوان بازیکن و دروازه‌بان همیشه باید آماده باشم تا هر موقع به من فرصت داده شد به نحو احسن از آن فرصت استفاده کنم.

ویدئو: 328898

او درباره وقت‌کشی بازیکنان سپاهان گفت: وقت‌کشی نبود. یک تایمی لیزر پراکنی بود و سعی کردیم که داور اطلاع بدهیم وگرنه نه در شأن من و نه در شأن باشگاه بزرگ سپاهان است که بخواهد جلوی تیمی مثل تراکتور یا تیم‌های دیگر بخواهد وقت‌کشی کند.

دروازه‌بان سپاهان درباره جو ورزشگاه گفت: ما در این جو بودیم. در بازی با الهلال در نقش جهان می‌توانستید همچین جوی را از نزدیک ببینید. ما به این جو عادت داریم و خیلی این جو را دوست داریم. امیدوارم همه استادیوم‌ها اینگونه باشند.

میرزازاد درباره ادامه راه سپاهان گفت: شرایط خوب است یک‌سری مشکلات داشتیم ولی رفته رفته درست می‌شود و امیدوارم به شرایط ایده‌آلی که داریم ادامه بدهیم.

او درباره ادامه روند سپاهان در کورس قهرمانی گفت: ما آماده‌ایم که بالا برویم و ۳ امتیاز بازی آبادان را بگیریم.