به گزارش "ورزش سه"، اوزیل روز چهارشنبه ویدیوی جدیدی از خودش در صفحه رسمی اینستاگرامش منتشر کرد که او را در حال انجام حرکات قدرتی با در دست داشتن دمبلی 20 کیلویی در هر دستش نشان می‌داد. 

این ستاره سابق رئال مادرید در این ویدیوی 15 ثانیه‌ای که در ابتدا توسط مربی خصوصی‌اش منتشر شده بود در یک باشگاه دیده می‌شود و به‌صورت مداوم در حال دمبل زدن است و در مجموع یازده بار این کار را تکرار می‌کند. 

یک نقاشی جالب هم در پس زمینه این تصویر خودنمایی می‌کند که این ملی‌پوش سابق تیم ملی آلمان را با پیراهن شالکه، وردربرمن و رئال مادرید روی دیوار به تصویر کشیده است، سه باشگاه از مجموع شش باشگاهی که او در طول دوران فوتبال با پیراهن آنها به میدان رفت. 

2006942

اوزیل سال گذشته به حضورش در دنیای فوتبال پایان داد و آخرین بار با پیراهن باشگاه استانبولی باشاکشهیر به میدان رفت. او از همان زمان تصاویری را منتشر می‌کرد که نشان می‌دهد در باشگاه بدنسازی مشغول انجام تمرینات است. 

همین تمرینات مداوم باعث شد که ظاهر لاغر و شکننده سابق اوزیل کاملا تغییر کند و حالا به مردی با عضلات قوی تبدیل شود که این موضوع توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. بسیاری از هم بازی‌های سابق او به این موضوع واکنش نشان دادند و آنتونیو رودیگر روی یکی از ویدیوهای اوزیل نوشت: «هیولا.»

اما یکی از جالب‌ترین واکنش‌ها از سوی کریستیانو رونالدو بود که زمانی در رئال مادرید با اوزیل هم‌تیمی بود و خودش هم همیشه با بدن عضلانی و قدرتمندش شناخته می‌شود. این ستاره پرتغالی در تمجید از اوزیل نوشت: «بد نیست، برادر.»