به گزارش "ورزش سه"، یوسیپ استانیسیچ، ستاره بایرن مونیخ که به‌صورت قرضی در بایر لورکوزن حضور دارد، فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشته است اما در تابستان پیش رو باید به بایرن مونیخ برگردد.

او که رابطه خوبی با ژابی آلونسو دارد، با توجه به شایعات علاقه بایرن مونیخ به این مربی اسپانیایی، امیدوار بود که با مربی‌اش با همدیگر راهی مونیخ شوند اما آرزوهای او پس از اینکه آلونسو اعلام کرد حداقل یک فصل دیگر هم در بایر لورکوزن خواهد ماند، نقش بر آب شد.

او در مصاحبه جدیدی در این مورد گفت: «خوشحالم که او اینجا خوشحال است. البته برای من کمی ناامیدکننده است. شاید به نتیجه متفاوتی امیدوار بودم. از تصمیمم برای پیوستن به لورکوزن راضی هستم. نیم‌فصل اول برای من سخت بود. اغلب ناراضی بودم اما سپس شرایط بهتر شد. درنهایت همه چیز به موفقیت تیم مربوط می‌شود. هنوز هم می‌توانم اینجا قهرمان شوم و از آن لذت ببرم.

در مورد ماندنم در بایرن مونیخ برای فصل بعد نمی‌توانم چیزی بگویم. به مربی جدید بستگی دارد، اما در حال حاضر من به این موضوع فکر نمی‌کنم. تا زمانی که آخرین بازی فصل به اتمام نرسد من به هیچ چیز دیگری فکر نمی‌‌کنم. بعد از آن خواهیم دید چه می‌شود. شما هیچوقت نمی‌توانید پیش‌بینی کنید در تابستان چه اتفاقی رخ خواهد داد.»