به گزارش "ورزش سه"، ارزش تبلیغات بازرگانی روی بیلبوردهای نورانی (LED) در سه مسابقه سوپرجام عربستان که قرار است در دهه پایانی فروردین در ابوظبی برگزار شود، اعلام گردید.

فدراسیون عربستان دو بسته تبلیغاتی را برای این مسابقات در نظر گرفته است. در بسته نخست، هر تبلیغ 10 بار و به مدت 10 ثانیه (در مجموع 100 ثانیه) به نمایش گذاشته می‌شود که ارزش آن، 500 هزار ریال سعودی (حدود 8 میلیارد و 500 میلیون تومان) است.

پیشنهاد شرکت الوسائل SMC، شریک انحصاری بازاریابی و تبلیغاتی سوپرجام عربستان در بسته دوم نیز شامل نمایش آگهی به مدت 10 ثانیه و 20 بار است (در مجموع 200 ثانیه) که 800 هزار ریال سعودی (بیش از 13 میلیارد و 600 میلیون تومان) ارزش‌گذاری شده است.

2007199

بدین ترتیب چنانچه فقط 90 دقیقه زمان بازی را برای پخش این آگهی‌های تبلیغاتی در نظر بگیریم و با فرض میانگین میان دو بسته پیشنهادی، فدراسیون فوتبال عربستان رقمی بیش از 500 میلیارد تومان از این مسابقات درآمدزایی خواهد کرد.

فدراسیون عربستان در 9 مارس اعلام کرد که این مسابقات در ابوظبی با حضور باشگاه‌های الاتحاد، النصر، الهلال و الوحده در ورزشگاه‌های آل‌نهیان و استادیوم محمد بن زاید برگزار می‌شود.