به گزارش "ورزش سه"، چلسی در بازی هفته سی و دوم لیگ برتر انگلیس روز یکشنبه در ورزشگاه خانگی شفیلدیونایتد به میدان خواهد رفت.

مائوریسیو پوچتینو از ارتباط ایجاد شده بین تیمش و هواداران در ورزشگاه استمفوردبریج بسیار خوشحال است.

پوچتینو و تیمش شب گذشته در بازی هفته سی و یکم لیگ برتر انگلیس با نتیجه 4-3 منچستریونایتد را از پیش رو برداشتند و با روحیه بالا پا در دیدار پیش رو می‌گذارند.

پوچتینو در نشست خبری پیش از بازی یکشنبه درباره وضعیت مصدومان گفت: "ما باید با وضعیت بن چیلول را بررسی کنیم. او هنوز تمرین نمی‌کند. ما خواهیم دید که آیا او می‌تواند در تمرین حضور پیدا کند یا خیر، اما یکشنبه بازی است، بنابراین زمان زیادی وجود ندارد. اگر او برای یکشنبه آماده نباشد، ما به بازی بعدی امیدواریم."

بولت استقلالهواداران؟

هواداران خیلی مهم هستند. خیلی خوشحالم، نه تنها برای برد دیشب یا به این دلیل که عملکرد ما بهتر از منچستریونایتد بود، چون این اولین باری بود که در استمفوردبریج بودم و با هواداران ارتباط برقرار کردم. من از ابتدا گفتم که می‌خواهم یک رابطه واقعی ایجاد کنم، نه اینکه لوگوی باشگاه را ببوسم یا کارهای احمقانه انجام دهم تا هواداران را راضی نگه دارم.

2007422

بولت استقلالبازی با شفیلد؟

اگر می‌خواهیم به صعود به لیگ قهرمانان اروپا نزدیک شویم، مهم است که برنده شویم. با ثبات بودن مهم‌ترین چیز است. 9 بازی دیگر برای انجام دادن داریم.

بولت استقلالچلسی در این فصل 13 پنالتی دریافت کرده است. چرا؟

فلسفه ما همیشه حرکت رو به جلو است. ما در لیگ برتر از نظر خلق موقعیت‌های بزرگ در جمع چهار تیم برتر هستیم. این در مورد فلسفه تیم است. ما می‌توانیم باشگاه‌های مختلف را ببینیم، آن‌ها بازی می‌کنند تا از طریق ضربات ایستگاهی به گل یا موقعیت برسند. اما ما چلسی هستیم. ما باشگاه بزرگی هستیم. در یک باشگاه بزرگ، این یک فلسفه است که فوتبال بازی کنیم، فوتبال خوب، فوتبال هیجان‌انگیز در نیمه حریف برای ایجاد موقعیت. به همین دلیل است که این تعداد پنالتی دریافت می‌کنیم.

بولت استقلالبازیکنان چطور در فاصله کم دوباره یکشنبه بازی می‌کنند؟

تلاش برای دیدارهای بعد از برنلی باید کمک کند تا اکنون در مکان مناسبی قرار بگیریم، فکر می‌کنم مقابل شفیلد وضعیت سختی خواهد بود. ما باید به شفیلد احترام بگذاریم، باید به خودمان احترام بگذاریم. اگر به اندازه کافی باهوش باشیم و با دقت عمل کنیم، از این تجربه برای بهبود ثبات و عملکرد استفاده خواهیم کرد."