تونی کروس به تمجید از شیوه مربیگری کارلو آنچلوتی پرداخت

رئال مادرید از دقیقه "1:32 بازی رفت تا دقیقه "90:50 دیدار برگشت از منچسترسیتی عقب بود اما در نهایت جشن صعود به فینال لیگ قهرمانان را در سانتیاگو برنابئو برپا کردند و تیم پپ گواردیولا هم به سرنوشت پاری سن ژرمن و چلسی دچار شد.

طرفداری | تونی کروس بعد از صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا به فاصله چند روز بعد از قهرمانی در لالیگا، گفت:

فکر می کنم تاکنون 26 بار در پیش بینی های لیگ قهرمانان اروپا ما را حذف کرده اند و هر 26 بار هم برگشته ایم (با خنده). گاهی اوقات توضیح اینکه در دقایق پایانی چه اتفاقی رخ می دهد سخت است. طی 70 دقیقه موقعیت های بیشتری نسبت به 10 دقیقه پایانی که موفق به گلزنی شدیم، ایجاد کرده بودیم. این باور ما بود که باعث شد مقابل پاری سن ژرمن و چلسی صعود کنیم. ترکیب این خود باوری با جو ورزشگاه... سرمربی ما قبلاً اینجا را توصیف کرده است، برنابئو جادویی است!

ما اعتماد زیادی به خودمان داریم. تجربه چند بازی در فینال لیگ قهرمانان را داریم و باید در این بازی هم پیروز شویم. در دیدار رفت، دفاع در پست شماره '6' واقعاً سخت بود چون منچسترسیتی از طریق دی بروین به فضاها حمله می کرد. بنابراین امشب با حضور دو بازیکن در این پست (کروس و کاسمیرو) باید مراقبت بیشتری می کردیم. این نتیجه داد و ما از لحاظ دفاعی بهتر عمل کردیم. سیتی به اندازه بازی رفت موقعیت نداشت و ما در حرکات با توپ هم بهتر بودیم که به عملکرد دفاعی تیم کمک کرد. حفظ توپ خوب تیمی رابطه مستقیم با عملکرد دفاعی بهتر دارد. در اینصورت انرژی بیشتری برای بستن فضاها دارید.

آنچلوتی از بازیکنان باتجربه تیم در مورد اینکه چه بازیکنانی در وقت های اضافه باید تعویض شوند سوال کرد. این وضعیت شیوه مربیگری او را به شکلی فوق العاده توصیف می کند و به همین خاطر است که تا این حد خوب با تیم کار می کند. قطعاً مربیانی هستند که می گویند ولم کنید تا خودم تصمیم بگیرم. اما کارلتو دوست دارد که نظرات ما را هم بشنود و این شگفت انگیز است.