به گزارش ورزش‌ سه، پرسپولیس و گل گهر دیدار حساس روز یکشنبه را برگزار می‌کنند؛ دیداری میان تیم دوم و ششم جدول رده‌بندی که با حضور مربیان خارجی در راس کادر فنی دو تیم برگزار می‌شود.
نکته قابل توجه در کادر فنی گل‌گهر اینکه سه دستیار اوزونیدیس به مانند خودش یونانی هستند که بلدار کولا، دستیار اول، استاوروس پانتلیدیس مربی بدنساز و ماریوس دیمیتریوس مربی دروازه‌بان‌ها هستند و در کنار آنها هادی عقیلی به عنوان یکی از مربیان فعال و رابط بازیکنان و کادر فنی انجام وظیفه می‌کنند. 

2007620

این تیم این روزها در حال کار بر روزی نقاط قوت گل‌گهر و نقاط ضعف تیم پرسپولیس هستند تا در مصاف روز یکشنبه که نتیجه آن برای هر دو تیم و هر دو مربی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است به سه امتیاز دست پیدا کند. البته که در سوی مقابل هم اوسمار ویرا سرمربی برزیلی پرسپولیس به همراه دستیارانش برای کسب سه امتیاز به سیرجان سفر می‌کنند و به همین دلیل مصاف گل گهر و پرسپولیس می‌تواند یکی از جذاب‌ترین مسابقات فصل هم باشد؛ مصافی که باید دید در نهایت به سود کدام کادر فنی و تفکرات کدام مربی به پایان می‌رسد؛ مربی یونانی یا مربی برزیلی. شما چه فکر می‌کنید؟