به گزارش "ورزش‌سه"، سپاهان پس از پرسپولیس منسجم‌ترین و قدرتمندترین تیم فوتبال ایران طی سال‌های اخیر بوده، اما همیشه جزئیاتی در کار بوده‌اند که مانع از ثبت ششمین قهرمانی این تیم در تاریخ لیگ برتر شده‌اند.

سپاهان پس از قهرمانی در لیگ چهاردهم به مدت 3 فصل روزهای کابوس‌واری را تجربه کرد تا سرانجام با حضور امیر قلعه‌نویی بار دیگر به جمع مدعیان بازگشت و در لیگ هجدهم تا هفته پایانی برای قهرمانی جنگید. این ماجرا برای سپاهان با محرم نویدکیا و ژوزه مورایس هم ادامه پیدا کرد و آنها در لیگ‌های بیستم و بیست و دوم سر سوزن با قهرمانی فاصله داشتند.

در فصل جاری هم سپاهان با مورایس بی‌رحم و زهردار نشان داد، اما سرانجام حواشی پرشماری که پیرامون این تیم بود کار خودش را کرد و توانست این تیم را با تمام قدرتی که داشت زمین بزند و صدر جدول را از آنها بگیرد.

با تمام این دشواری‌ها در شروع سال جدید سپاهان یکی از سخت‌ترین بازی‌های خود را با استراتژی جدیدی که کادر فنی‌اش اتخاذ کرد، به سلامت پشت سر گذاشت و حالا امیدوارانه به بازی‌های پیش رو و بازپس‌گیری صدر جدول می‌اندیشد، اما رسیدن به این جایگاه با توجه به پتانسیل فنی بالایی که کادر فنی و ستاره‌های این تیم از خودشان نشان داده‌اند، پیش از هر چیزی به اتحاد و همدلی آنها نیاز دارد؛ کلید واژه‌ای که تنها فریادرس آنها در بازی‌های حساس و سرنوشت‌ساز پیش رو خواهد بود و می‌تواند در عمل بر شایعاتی که پیرامون روابط تیره و تار برخی ستاره‌‌های این تیم با یکدیگر و با کادر فنی وجود دارد، خط بطلان بکشد. در واقع به تازگی برای ستاره‌های سپاهان غیر از مسائل فنی وظیفه تازه‌ای تعریف شده و آن هم اتحاد تا سوت آخرین بازی مسابقات لیگ برتر و جام حذفی است.