کریم بنزما با ثبت پانزدهمین گل فصل خود در لیگ قهرمانان اروپا، به طور مشترک با روبرت لواندوفسکی سومین گلزن برتر تاریخ این رقابت هاست.

کریم بنزما فصل فوق العاده ای را سپری می کند؛ آقای گل حال حاضر لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا، حالا 86 گل زده در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رسانده و هنوز فینال مقابل لیورپول هم برای او باقی است.

طرفداری | به نقل از وب سایت رسمی یوفا، کریستیانو رونالدو (141) و لیونل مسی (125) بالاتر از او هستند. ثبت 15 گل در یک فصل لیگ قهرمانان اروپا بهترین رکورد شخصی مهاجم فرانسوی هم محسوب می شود. او پنج گل در مرحله گروهی به ثمر رساند و سپس با 10 گل در مراحل حذفی مقابل پاری سن ژرمن، چلسی و منچسترسیتی نقش اساسی در صعود تیمش به فینال داشت.

حالا 17 فصل پیاپی است که کریم بنزما موفق به گلزنی در لیگ قهرمانان اروپا می شود. اولین گل او در تاریخ این رقابت ها به فصل 2005/06 مقابل روزنبرگ برمی گردد که با پیراهن لیون به ثمر رسانده بود و از این 86 گل، 12 گل را در پیراهن تیم فرانسوی به ثمر رسانده است.

اولین گل اروپایی بنزما برای رئال مادرید به سال 2009 و دیدار مقابل میلان برمی گردد. گالاتاسارای، پاری سن ژرمن و چلسی هم حریفان مورد علاقه او هستند که 5 بار دروازه آنها را باز کرده است.