به گزارش "ورزش سه"، مهرداد طهماسبی، مربی هوادار پیش از بازی با فولاد گفت: ساعت ۹ شب است و ما تازه به اهواز رسیده‌ایم و نتوانستیم در نشست قبل از مسابقه شرکت کنیم و عذرخواهی می‌کنم. ما یک بازی معوقه با آلومینیوم اراک داشتیم. سپاهان، تراکتور و آلومینیوم به همراه ما ۴ تیمی بودیم که در روز ۱۵ام بازی عقب افتاده داشتیم. چجوری می‌شود سه تیم دیگر بازی‌شان بیستم است ولی بازی ما یک روز زودتر؟ ما میهمان بودیم و تهران به اراک پروازی وجود ندارد و بازی بعدمان هم بیرون از خانه است. چجوری فاصله بازی ما کمتر است و بقیه تیم‌ها بیشتر استراحت می‌کنند؟ این مسائل برای من شائبه برانگیز است و اگر برای همه تیم‌ها عدالت رعایت شود فوتبال قشنگ‌تری را می‌بینیم.

او ادامه داد: باتوجه به اینکه مسعود شجاعی سال‌ها در اروپا بازی کرده و علم بدنسازی و ریکاوری را دارد ما نگرانی نداریم ولی قشنگ‌تر بود اگر عدالت رعایت می‌شد. ما به واسطه حضور آقا مسعود شجاعی تیم‌مان را آماده کردیم و انشاالله فردا یک بازی خوب و محکم داشته باشیم.

طهماسبی در مورد غایبان‌شان گفت: تنها مصدوم ما محمد دیندار، بازیکن جوان و با کیفیت ماست. دوتا محروم هم داریم که مرتضی منصوری و محسن سفیدچقایی هستند. ما تیم‌مان فوتبال بازی می‌کند و نفرات جایگزین با همان کیفیت هستند.

او در پایان گفت: آقا مسعود شجاعی آدم بزرگی است و افکار بزرگی دارد و دیدش این رتبه‌ها نیست. او فوتبال مالکانه و با شخصیتی ارائه می‌دهد که تماشاگران لذت ببرند و نتایج خوبی حاصل شود. حضور او در ایران پس از سال‌ها دوری یک جام حذفی برای تراکتور، یک حذفی برای نساجی و یک نیمه نهایی برای هوادار داشت و قطعا این آدم نمی‌تواند دیدگاه پایینی داشته باشد.