به گزارش ورزش سه، حامد لک که حضورش در لیگ برتر به زمانی بیش از ده سال را شامل می‌شود، در سومین فصل حضور خود در رفسنجان یک وزنه فنی برای این تیم به شمار می‌آید.
دروازه‌بان باتجربه و باهوشی که امروز چند باری مانع از گلزنی استقلال و به ثمر رساندن گل‌های بعدی توسط بازیکنان حریف شد؛ موقعیت‌هایی که می‌توانست به راحتی دروازه هر تیم دیگری در لیگ فرو بریزد.

2008040

استقلال در نیمه دوم به خصوص بسیار تهاجمی و خطرناک عمل می‌کرد و یورش‌های مکرر بازیکنانی مثل ماشاریپوف، بلانکو و ابوالفضل جلالی با حمایت میلاد فخرالدینی و هافبک‌ها، لحظات سختی را برای حریف ایجاد می‌کرد اما حامد لک در نهایت بیش از ۲ بار تسلیم مهاجمان حریف نشد تا این بازی با نتیجه ۲-۲ به پایان برسد.

2008039

این صحنه‌ای که لک در بطن آن حضور داشت و البته کمی خوش شانسی اورد، لحظه‌ای بود که پیمان بابایی با یک فرار عمقی، مدافع مستقیم خود رامتین سلیمان زاده را پشت سر گذاشت و در حالت تک به تک با لک، با ضربه‌ای پیچ‌دار توپ را به پایه تیرک در زاویه مخالف کوبید و توپ برگشتی هم توسط میلاد فخرالدینی از روی خط برگردانده شد تا دروازه مسی‌ها برای بار سوم فرو نریزد.

2008041

حامد لک البته در سراسر مسابقه نیز مشغول پاسخ دادن به شعارهای هواداران استقلال و بازی با اعصاب آنها بود؛ اتفاقی که در نهایت با وساطت محرم نویدکیا به پایان رسید.