به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن در چارچوب دور رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در ورزشگاه پارک دو پرنس میزبان بارسلوناست. با توجه به حساسیت بازی و دیدارهای گذشته دو تیم، از روزهای گذشته حواشی مربوط به این بازی آغاز شده است.

در مهم‌ترین حاشیه دیشب هواداران افراطی پاری سن ژرمن در بازی تیم‌شان مقابل کلرمون فوت، شعارهای توهین‌آمیز زیادی را علیه بارسلونا سر دادند که واکنش رسانه‌های اسپانیایی را به دنبال داشت.

کار به جایی کشید که لوئیز انریکه هم در مورد این شعارها گفت: «دوست دارم برابر بارسا شاهد یک بازی تماشایی و یک نمایش کامل باشیم. مسابقه‌ای که در آن اخلاق ورزشی درون زمین و روی سکوها رعایت شود. در زندگی نیز همین‌طور است. خیلی وقت‌ها برنده می‌شوید و ممکن است برخی مواقع بازنده شوید. باید به تیم حریف، داوران و خانواده بازیکنان رقیب احترام گذاشت.»

2008403

با این وجود اما هواداران افراطی یا همان اولتراهای پاری سن ژرمن توجهی به مصاحبه انریکه نداشتند و امروز در بیانیه‌ای از هواداران حاضر در ورزشگاه درخواست کردند مقابل بارسلونا سنگ تمام بگذارند.

در این بیانیه آمده است: «روز چهارشنبه می‌خواهیم حریفان به محض ورود به زمین از ترس بلرزند. این بارسلونای نفرت‌انگیز که اغلب موردعلاقه داوران است باید ترس و وحشت را در ورزشگاه حس کند. این وظیفه ماست که با اراده شکست‌ناپذیرمان و تیممان، استادیوم را برای بارسا تبدیل به یک قلعه وحشتناک کنیم.»