به گزارش ورزش سه، هوادار موفق شد با تک گل فرزاد جعفری برابر ذوب‌آهن پیروز شود و سه امتیاز مهم و حیاتی را کسب کند و به رده نهم صعود کند. سید محمد حسینی در کنار صائب محبی و پورمحمدی سه دفاع اصلی تیم عنایتی در این دیدار بودند. سید محمد حسینی مدافع هوادار با عملکرد بی نقص در مرکز خط دفاعی توانست با کمک دیگر بازیکنان تیمش چهاردهمین کلین شیت فصل هوادار را رقم بزند.

او که یکی از پدیده های این فصل لیگ ایران در بخش دفاعی بوده در گفت‌وگو با خبرنگار ما درباره عملکرد خود در این فصل و همچنین مسابقه روز گذشته تیمش صحبت کرد که با هم مرور می‌کنیم .
وی‌در‌خصوص دیدار روز گذشته گفت: بازی خوبی بود و توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم. ده دقیقه ابتدایی خوب بودیم و دو سه موقعیت داشتیم اما متاسفانه گل نشدند. در نیمه دوم تیممان فکر می‌کنم چند صحنه غفلت کردیم و تیم ذوب‌آهن موقعیت هایی داشت که به خیر گذشت و در‌مجموع در نیمه نخست تیم همیشگی هوادار نبودیم. در بین دو‌نیمه آقا رضا و کادر فنی صحبت‌هایی کردند که شرایط به نفع ما عوض شد و نه موقعیتی به تیم حریف دادیم و چند موقعیت داشتیم که در نهایت روی یک شوت از راه دور به گل رسیدیم.

حسینی در خصوص ۹ بازی متوالی بدون شکست تیمشان گفت: ما در بازی نخست دور برگشت برابر استقلال شکست خوردیم که فکر می‌کنم به هیچ وجه حق ما باخت نبود و حداقل باید مساوی می‌کردیم. در این نه هفته باختی را نداشته ایم و در نیم فصل دوم شرایط خیلی خوبی را داریم. ما با این نتایج نشان دادیم که در هفته‌های اول لیگ برتر بدشانس بودیم و قطعا هوادار سورپرایز این فصل لیگ برتر بوده است.


وی در خصوص اعتراض ذوبی‌ها به گل هوادار نیز گفت: قبل از گل یک خطا روی بازیکن ما انجام شد و پس از آن توپ سانتر شد و در یک رفت و برگشت به گل رسیدیم، کادرفنی محترم ذوب‌آهن روی آن صحنه اعتراض داشتند که قطعا آن صحنه خطا بود و نمی‌دونم اعتراض آن‌ها به چه مساله ای بود. در نیمه اول فکر می‌کنم یک پنالتی صد در صدی برای ما نگرفتند اگرچه معتقدم داوری آقای زیاری در این دیدار عالی بود و در مورد آن صحنه باید کارشناسان داوری صحبت کنند.

مدافع جوان هوادار در خصوص ادامه کلین شیت‌های تیمشان افزود: اول از هرچیز باید بگویم برد با کلین شیت طعم دیگری دارد و این چهارده بازی بدون کلین شیت نشان می‌دهد که تیم ما یک ساختار دفاعی دارد و این کلین شیت‌ها مختص تنها بازیکنان عقب زمین نیست و همه در این موفقیت سهیم هستند چرا که ما همه با هم دفاع می‌کنیم و همه با هم گل می‌زنیم.
حسینی در پایان در خصوص دیدار بعدی برابر تراکتور افزود: تراکتور به نسبت شخصیتی که دارد جایگاه خوبی در جدول ندارد و قطعا در زمین خودش به همراه هوادارانش برای برد به زمین می‌آید اما ما نشان داده‌ایم چه تیمی هستیم و امیدوار که بتوانیم با موفقیت از تبریز به خانه بازگردیم. در هفته های پایانی بازی آسان وجود ندارد و ما اکنون رتبه تک رقمی داریم و تمام بازیکنان و کادرفنی و اعضای باشگاه می‌خواهیم به این هدفمان برسیم و این موضوع را ادامه بدهیم.
وی در انتها نیز در خصوص بازگشت هواداران به ورزشگاه‌ها گفت: فوتبال با هواداران لذت خاصی دارد و امیدوارم که این موضوع ادامه دار باشد. هواداران تیم ما خانواده‌های ما هستند و فکر می‌کنم به جز آن‌ها تعداد هواداران ما انگشت شمار باشد. البته استقلالی‌ها با توجه به حضور آقای عنایتی و چند بازیکن دیگر که در استقلال حضور داشته اند نتایج مارا دنبال می‌کنند، البته این صحبت که می‌گویند ما شعبه دوم تیمی هستیم درست نیست. ما یک تیم متحد و یکدل هستیم که برای موفقیت می‌جنگیم و نشان داده‌ایم که یک تیم با شخصیت و قابل احترامیم.