به گزارش "ورزش سه"، بنفش‌ها از زمان روی کار آمدن مسعود شجاعی چهره متحدتر و جذاب‌تری را بروز داده و نمایش تاکتیکی‌تر و نتایج مناسبی را نیز ارائه می‌دهند.

مسعود شجاعی و سربازانش در ده دیدار گذشته‌شان آمار سه پیروزی، پنج تساوی و دو شکست را به ثبت رسانده‌اند که هر دو شکست‌شان را نیز در برابر استقلال و تراکتور به عنوان مدعیان قهرمانی متحمل شده‌اند.

بنفش پوشان پایتخت اما آسان گل می‌زنند، دشوار می‌بازند و بابت شکست و تساوی خانگی و خارج از خانه خود برابر رقبایشان نیز به جای ابراز شادمانی، اندوهگین شده و با اعتماد به نفس بالاتر و شخصیت متحول شده‌شان، توانایی خود را فراتر از هر رقیبی می‌پندارند.

هوادار روز گذشته در یک بازی مهیج مقابل فولاد نتیجه تساوی سه-سه را در یک بازی پرهیجان و پراتفاق به دست آورد. فولاد برای پوستر این بازی وزیر شطرنج قرمز رنگ و رخ بنفش را در فولاد آره‌نا طراحی کرده بود و حالا هوادار در جواب این طرح تصویر مسعود شجاعی و ده سرباز بنفش رنگ را در صفحه خود منتشر کرد.

2008561
کنایه گرافیکی هوادار به فولاد و پوستر پیش بازی‌شان؛ مسعود و سربازانش در شطرنج، مات نشدند.

هوادار و مسعود شجاعی در فاصله هشت هفته مانده تا به صدا در آمدن سوت پایان رقابت‌های لیگ برتر فصل جاری و ماراتن فرسایشی خلیج فارس، با کسب بیست و یک امتیاز از بیست و دو بازی، در جایگاه دوازدهمی قرار گرفته و برای تک رقمی شدن در جدول پایانی لیگ برتر تلاش خواهند کرد و در مسیر صعود به جمع هشت تیم نهایی رقابت‌های جام حذفی نیز، هفته آینده در خانه حریف لیگ یکی‌شان را پیش رو داشته و بدین ترتیب در چهار دیدار آینده خود و در ورزشگاه پاس قوامین تهران، به مصاف گل‌گهر سیرجان، پیکان تهران، مس سونگون و نفت آبادان می‌روند.

2008562