به گزارش "ورزش سه"، عجیب نیست که به رئال مادرید لقب پادشاه لیگ قهرمانان اروپا را داده‌اند. این باشگاه پر افتخار ترین تیم این تورنمنت محسوب می‌شود و بسیاری معتقد هستند که رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا روی دیگری از خود را نشان می‌دهد؛ درست مثل دیدار شب گذشته برابر منچسترسیتی که لوس بلانکوس موفق شد در آن یکی از دراماتیک ترین بازگشت های چمپیونزلیگ را رقم بزند.

کلید پیروزی بزرگ رئال مادرید برابر منچسترسیتی تعویض دقیقه 68 کارلو آنچلوتی بود. جایی که سرمربی ایتالیایی ستاره این روزها فوق العاده آماده خود یعنی رودریگو را به جای تونی کروس به زمین فرستاد. رودریگو در دقایق 90 و 91 موفق شد به خیره کننده ترین شکل ممکن دو بار دروازه منچسترسیتی را باز کند. در ادامه از کریم بنزما در وقت‌های اضافه گل سوم رئال را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا شاگردان کارلو آنچلوتی رقیب لیورپول در فینال چمپیونزلیگ شوند.

اما هافبک آلمانی رئال مادرید در دیدار شب گذشته برابر منچسترسیتی نقش جدیدی را در این تیم ایفا کرد. بر اساس گزارش جالب توجهی که نشریه بیلد آلمان منتشر کرده بعد از اینکه تونی کروس در دقیقه 68 جای خود را به رودریگو داده، به دستیار کارلو آنچلوتی تبدیل شده است. بر اساس این گزارش هافبک آلمانی بعد از تعویض در نقش دستیار آنچلوتی و پسرش داویده ظاهر شده و حتی در تصمیمات پیرامون تعویضی های رئال مادرید در بازی دیشب برابر منچسترسیتی نقش داشته است.