به گزارش "ورزش سه" با برگزاری اولین مسابقات سال جدید و پیگیری لیگ برتر در هفته بیست و دوم رقابت در این فصل اوج گرفته و داغ‌تر شده است.
در عین حال با بیشتر شدن تعداد بازی‌ها و پیش رفتن به سمت نقطه پایان همچنان اعداد و آمار جالبی از دل مسابقات و برخی تیم‌ها بیرون می‌آید و رکوردهای منحصربه‌فردی برای برخی تیم‌ها ثبت می‌شود که می‌توان به برخی از آنها اشاره کرد.

فولادفولاد در پنج برد اخیر خود در لیگ برتر همواره کلین‌شیت کرده است که این نشان می‌دهد اگر این تیم گل نخورد، حتما برنده می‌شود!

ذوب آهناز آخرین برد خارج از خانه ذوب آهن شش بازی گذشته است که این می‌تواند برای تیمی که قصد داشت در بالای جدول با گل گهر و ملوان رقابت کند نکته دردناکی است و نتیجه‌اش استعفای ربیعی بوده که البته رد شد.

نفت آبادان هواداراز آخرین برد تیم‌های صنعت نفت آبادان و هوادار در خارج از خانه‌شان هم شش بازی گذشته است. تیم صنعت که به نوعی در بحران گرفتار است اما تیم مسعود شجاعی هنوز خودش را پیدا نکرده و نوسان دارد. انگار آنها به ورزشگاه دستگردی اکباتان دلبستگی خاصی پیدا کرده‌اند.

نفت آباداناز آخرین برد صنعت نفت آبادان یازده بازی گذشته است و این نشان می‌دهد تغییرات کادر فنی هم  فایده‌ای نداشته و مشکلات این تیم قوی‌تر از  بهانه‌های آنهاست!

پرسپولیسپرسپولیس در سه بازی آخر خود کلین‌شیت کرده و این می‌تواند سرخ‌ها را به بازگشت به مسیر قهرمانی امیدوار کند، چرا که راز قهرمانی گل نخوردن است.

پرسپولیسپرسپولیس همچنین پنج بازی اخیر خانگی‌اش را برده است و اگر این روند را ادامه دهد، ملوان، سپاهان، استقلال خوزستان و مس رفسنجان به عنوان تیم‌هایی که قرار است در هفته‌های آتی با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی بازی کنند کار سختی خواهند داشت.

نساجیدر 22 بازی اخیر نساجی در لیگ برتر، یعنی کل این فصل، هیچ پنالتی‌ای برای این تیم گرفته نشده است. حالا این تیم یا باید دنبال مهاجمی باشد که در پنالتی گرفتن بهتر عمل کند یا اینکه این تیم واقعا از ناحیه داوری لطمه خورده یا در حالت سوم فقط از این حیث واقعا بدشانس بوده است.

نساجییک آمار دیگر در مورد نساجی اینکه در 22 بازی اخیر، یعنی کل فصل، تا الان هیچوقت تن به تساوی نداده و خیال خود یا حریف را راحت کرده، چون یا سه امتیاز را می‌دهد یا می‌گیرد. تمام!