به گزارش “ورزش سه”، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که شرایطی بحرانی را در بیست و یک هفته ابتدایی لیگ برتر سپری کرده و در قعر جدول رده بندی قرار داشت با حضور کمالوند روی نیمکت این تیم شوکی مثبت را دریافت کرد و در اولین بازی توانست یک برد بزرگ را به دست بیاورد.

برزیلی‌های ایران در بازی حساسی که عصر روز دوشنبه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد موفق شدند در کمال ناباوری با نتیجه دو بر یک تیم مدعی و قدرتمند سپاهان را شکست بدهند تا با کسب سه امتیاز از این مسابقه خود را از انتهای جدول جدا کرده و به بقا در مسابقات امیدوارتر شوند.

2008727

نکته قابل توجهی که همزمان با برد صنعت نفت مقابل سپاهان به وجود آمد، به اولین پیروزی خانگی طلایی پوشان آبادانی در خانه برمی‌گردد.

صنعت نفت که در بیست و یک هفته گذشته در هیچ کدام از بازی‌های خانگی خود بردی به دست نیاورده بود، با حضور کمالوند روی نیمکت توانست یک پیروزی ارزشمند را کسب کند و اولین برد خانگی این تیم رقم بخورد.

شکسته شدن طلسم عدم پیروزی نفت آبادان در خانه می‌تواند یک روحیه مضاعف را به نفتی‌ها بدهد و باعث شود آنها در هشت بازی پایانی لیگ برتر با انگیزه بیشتری به کار خود ادامه بدهند و تلاش خود را برای بقا به کار بگیرند.