به گزارش "ورزش سه"، آرسنال امشب در چارچوب دیدارهای رفت مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی‌اش در لندن برابر بایرن مونیخ صف‌آرایی خواهد کرد. 

عملکرد خوب شاگردان میکل آرتتا در چند هفته اخیر و پس گرفتن صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از لیورپول با افت فاحش بایرن مونیخ در این فصل و در این مقطع همزمان شده و نگرانی‌های بسیاری را برای هواداران آلمانی به همراه داشته است. 

1889112

لمان در گفتگو با TZ Munchen درباره این بازی اظهار داشت:« آرسنال با کمی اختلاف شانس اول پیروزی است اما بایرن هنوز هم تیمی خوبی است و بازیکنانی دارد که تجربه پیروزی در دیداری بزرگ و دشوار را دارند. هرچند، نقاط ضعف آنها از آرسنال بیشتر است.

بایرن این فصل پیش‌بینی ناپذیر بوده است. گاهی نتایج خوبی کسب کرده و گاهی به شکلی غیرمنتظره باخته است. از سوی دیگر، آرسنال ثبات بسیار خوبی هم در لیگ قهرمانان و هم در لیگ برتر دارد اما باید گفت که در لیگ قهرمانان هنوز به درستی به چالش کشیده نشده‌اند. 

من در مرحله یک هشتم در ورزشگاه بودم و آنها خیلی خوب بازی نکردند و با پنالتی به مرحله بعد صعود کردند. آنها راه حلی در خط حمله نداشتند. اما شاید بازی برابر بایرن راحت‌تر باشد. آنها تیمی هستند که دوست دارند بازی را کنترل کنند.»