به گزارش "ورزش سه"، پی اس جی فردا در دور رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان میزبان بارسلوناست. پاریسی‌ها شانس بیشتری برای صعود دارند اما بارسونا نیز حریف باتجربه‌ای است و بازی دشواری پیش رو دو تیم خواهد بود.

2008955

دانیلو پریرا، بازیکن پرتغالی پی اس جی، در نشست خبری این بازی در مورد فشار بالای این مسابقه گفت: «ما باید با آرامش وارد زمین شویم و ایده‌های مربی را در زمین پیاده کنیم. ما فقط باید به کارهایی که باید انجام دهیم فکر کنیم.»

دانیلو در مورد تهدیدهای تروریستی، گفت: «این یک سوال پیچیده است. امنیت برای همه مهم است، نه فقط برای ما. ما باید روی بازی تمرکز کنیم و افرادی هستند که به خوبی امنیت بازی را برقرار کنند.»

دانیلو درباره گونچالو راموس گفت: «او با گذشت بازی‌ها بیشتر و بیشتر پیشرفت کرده است. راموس هر چه در توان دارد را برای تیم می‌دهد و برای ما بازیکنی ارزشمند است.»

شانس بالاتر نسبت به بارسا: «در مرحله یک چهارم نهایی نمی‌توان گفت که چه تیمی شانس بیشتری دارد. بازی بین دو تیم قدرتمند برگزار می‌شود و بارسلونا با سابقه 5 قهرمانی در لیگ قهرمانان را نمی‌توان هرگز دست کم گرفت. حتی شاید بتوان گفت شانس آنها بیشتر است ولی اینجا باید در زمین قدرت را نشان داد و سابقه و تاریخ و شانس بیشتر یک تیم اهمیتی ندارد.»

رقابت و تنش‌های اخیر بین پاری سن ژرمن و بارسا: «چیزهای زیادی پشت این بازی وجود دارد و بله، این یک دوئل ویژه است، زیرا در مورد دو باشگاه در سطح جهانی حرف می‌زنیم و هیچ کس نمی‌خواهد این مسابقه را ببازد. ما فقط به دنبال پیروزی هستیم.»

نکات کلیدی بازی فردا: «نباید بگذاریم توپ به آنها برسد و ما روی یک بازیکن خاص هم تمرکز نمی‌کنیم. در بارسا بازیکنان خوب زیادی حضور دارند. آنها نیز مثل ما یک تیم متحد هستند.»