به گزارش “ورزش سه”، در یکی از دیدارهای حساس هفته بیست و دوم لیگ برتر دو تیم فولاد خوزستان و هوادار تهران در اهواز به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با تساوی ۳ بر ۳ خاتمه یافت. این بازی جذاب و مهیج حواشی را در خود جای داده بود که به مصاحبه‌های بعد از پایان مسابقه نیز کشیده شد و حالا هم اتفاقات این بازی ادامه دارد.

یکی از این حواشی این بازی به مصاحبه مهرداد طهماسبی مربی تیم هوادار در نشست خبری پایان مسابقه برمی‌گردد. او گفته بود: "هر چقدر فکر می‌کنم تا آرام باشم و مثبت نگاه کنم، نمی‌شود. یک تیم بدون هوادار و بچه یتیم هستیم. فدراسیون و سازمان لیگ هر برنامه‌ریزی که بخواهند انجام دهند. به واسطه حضور یک‌سری عوامل فدراسیونی مثل داور بازنشسته، عضو هیئت رئیسه و … که سمت‌های مختلفی در باشگاه‌ها دارند، حواسشان به آنها هست جز تیم هوادارِ خصوصی که هیچ نماینده‌ای در فدراسیون ندارد و پشتیبانی و سرپرستی آن را هیچکسی بر عهده ندارد."

صحبت‌های طعنه‌آمیز مهرداد طهماسبی مربی تیم هوادار با واکنش باشگاه فولاد خوزستان مواجه شده است. فولادی‌ها مستندات خود در خصوص جملات به کار برده شده توسط مربی هوادار را همراه با شکایت به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال ارائه کردند و قصد پیگیری این موضوع را دارند.

اسماعیل حاجی‌زاده سرپرست تیم فولاد هم در مصاحبه‌ای که روز گذشته انجام داد به این مسئله اشاره کرده و گفته بود: "درکنار جوسازی رسانه‌ای باشگاه هوادار، مربی محترم این تیم هم در نشست خبری روز گذشته خود علاوه بر اعتراض‌های عجیب به تیم داوری، مطالبی را درباره برخی ارکان باشگاه فولاد خوزستان بر زبان آوردند که قطعا این صحبت‌ها را تا حصول نتیجه در کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال پیگیری خواهیم کرد.”