به گزارش "ورزش سه"، ستاره انگلیسی رئال مادرید در تابستان ۲۰۲۳ راهی این باشگاه شد و خیلی زود موفق شد هواداران این باشگاه را با عملکردش شگفت‌زده کند.

کسی فکرش را نمی‌کرد که بلینگام بتواند با نمایش‌های فوق‌العاده رکورد‌های گلزنی زیادی را در رئال مادرید بشکند و در بسیاری از بازی‌های این فصل مرد اول تیمش باشد.

محبوبیت بلینگام به حدی زیاد شد که هواداران رئال در هنگام بازی‌های این تیم، آهنگ انگلیسی معروف «هی جود» را در سانتیاگو برنابئو می‌خواندند تا نشان دهند چقدر عاشق این بازیکن هستند.

2009121

استیو مک‌منمن پیش از دیدار امشب رئال مادرید مقابل منچستر سیتی در مورد این محبوبیت عجیب بلینگام در برنابئو سخن گفت و آن را تاریخی خواند.

او گفت: «برنابئو عاشق بلینگام شده است. آیا من با یک بازیکن رئال مادرید بازی کردم که این اتفاق به این سرعت رخ داد؟ نه. اکنون ما امیدواریم که او بتواند خود را به‌عنوان یک قهرمان ثابت کند. من می‌دانم که هواداران چقدر او را دوست دارند. عشق آنها به جود تاریخی است. او می‌تواند با تاثیرگذاری در بازی‌ها و قهرمانی در لالیگا و چمپیونزلیگ این فصل خیلی زود به بازیکنی بزرگ در تاریخ رئال تبدیل شود.»