به گزارش "ورزش سه"، مسعود شجاعی، سرمربی هوادار تهران، برای اولین بار در این فصل در کنفرانس خبری حاضر شد و پیش از بازی تیمش برابر گل گهر گفت: در مورد تیم خودمان عرض کنم که روند رو به رشدی داشتیم ولی هنوز زمان نیاز داریم. چیزی که من فکر می‌کنم حالا شاید اشتباه می‌کنم دوستانی که تجربه‌شان بیشتر است و به قول معروف بیشتر کار کردند می‌توانند بهتر نظر بدهند، حداقل زمانی که برای تغییر لازم است در تیم، شش ماه است و ما هنوز به آن حداقل نرسیدیم ولی من فکر می‌کنم تو این تایم کوتاه با تمرینات خوبی که داشتیم و با فهم بالای تاکتیکی که بازیکنان داشتند توانستیم تغییر ایجاد کنیم.

شجاعی ادامه داد: واقعا هیچوقت فرصت نشده که ازشان آنجوری که باید و شاید تشکر کنم و جا دارد اینجا از کل تیم و مسئولان تشکر کنم. از ته دلم می‌گویم چون خیلی اهل صحبت و مصاحبه نیستم ولی باید اینجا از همه‌شان که بی‌نظیرند، هم رفتاری و هم شخصیتی و فنی تشکر کنم.

او در مورد شرایط هوادار گفت: من فکر می‌کنم یک مقدار شاید تنبلی و سهل انگاری اول فصل باعث شد که امتیاز کمتر جمع کنیم به خصوص از موقعی که من آمدم و امتیازهای زیادی از دست دادیم ولی ان‌شاءالله که از این به بعد با تمرکز بیشتر با توجه به این توانایی و این پتانسیلی که تیممان دارد بتوانیم نتایج لازم را کسب کنیم.

مسعود شجاعی راجع به گل گهر گفت: در مورد گل‌گهر زیاد لازم به گفتن من نیست. هم بازیکنای خیلی خوبی دارند و هم تیم خوبی هستند. ضمن اینکه مربی این تیم آقای اوزونیدیس مربی من بودند، البته خیلی کوتاه و ایشان باعث شد که من به یونان رفتم. البته متاسفانه من دو، سه هفته بیشتر سعادت نداشتم. زمانی که من رفتم ایشان تیم عوض کردند و رفتند و فرصت نشد که با او کار کنم ولی شخصیتی بسیار دوست‌شان دارم و در آن مدت کوتاه که فنی کار کردیم و به عنوان شاگردشان بودم، خیلی مربی قوی و کاربلدی بودند.

سرمربی هوادار در مورد پیش‌بینی‌اش از بازی گفت: من فکر می‌کنم فردا یک بازی خیلی قشنگ ببینیم چون هم تیم گل‌گهر فوتبال بازی می‌کند و هم تیم ما سعی دارد که یک بازی مالکانه ارائه بدهد. فکر می‌کنم بحث تمرکز است و هر تیمی که تمرکز بالاتری فردا داشته باشد و از موقعیت‌هایش بهتر استفاده کند برنده می‌شود چون معمولاً توی اینجور بازی‌ها موقعیت زیاد پیش می‌آید.