به گزارش "ورزش سه"، گوستاوو بلانکو، مهاجم آرژانتینی استقلال، در بازی با مس رفسنجان 2 گل به ثمر رساند و در کنار آرمین سهرابیان و کوین یامگا با 4 گل در صدر بهترین گلزنان استقلال قرار گرفت و در ادامه فصل به دنبال این خواهد بود تا به عنوان مهاجم هدف و مورد اعتماد جواد نکونام این عنوان را به تنهایی به دست آورد.

دور از انتظار نخواهد بود تا این بازیکن آرژانتینی با رزومه نسبتا خوبی که دارد و اعتقادی که جواد نکونام به او دارد و تاکتیک استقلال که در بازی قبل در خدمت او بود در ادامه فصل گل‌های بیشتری به ثمر برساند و یک مهاجم پس از هفته‌ها در صدر گلزنان قرار گرفته است.

بلانکو در بازی با مس‌رفسنجان بیشترین حضور را درون محوطه جریمه داشت و پیش از این مسابقه در جریان بازی استقلال بازگشت به عقب، حضور پررنگ در پرس تیمی و حضور در بازی تیمی استقلال داشت که همین مسئله او را از دروازه رقبا دور کرده بود و بیش از گلزنی در جریان بازی گروهی استقلال حضور داشت اما حضور ثابت در محوطه جریمه روی عملکرد او تاثیر مثبت گذاشت و با فرصت‌طلبی بالا دو گل به ثمر رساند.

آبی‌ها فردا در دیداری حساس مقابل تیم سخت‌کوش آلومینیوم خواهد رفت و درخشش بلانکو در این مسابقه می‌تواند کمک زیادی به کسب 3 امتیاز مهم خارج از خانه برای استقلال باشد.

دیدار استقلال و آلومینیوم فردا ساعت 18:00 مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.