به گزارش "ورزش سه"، مصاف حساس آلومینیوم و استقلال از هفته بیست و سوم لیگ برتر در حالی برگزار می‌شود که اراکی‌ها تاکنون موفق به شکست دادن آبی‌ها نشده‌اند. آلومینیومی‌ها در ۷ مصاف قبلی مقابل استقلال در لیگ برتر، چهار بار  شکست خورده‌اند و سه مرتبه نیز این دیدار با تساوی به پایان رسیده است.

جالب آنکه سبز پوشان در ۴ دیدار اخیر خود موفق به گلزنی در مقابل استقلال نشده‌اند و آخرین گلزن آن‌ها میثم مجیدی بوده که زمانی در تیم استقلال نیز بازی می‌کرد.

2009747
قابی جالب از خوشحالی مجیدی در کنار میلاد فخرالدینی، مدافع حال حاضر استقلال - ۲۱ دی ماه ۱۴۰۰

میثم مجیدی آن گل‌ را در دیدار رفت دو تیم در لیگ بیست و یکم به ثمر‌ رساند. همان بازی که در اراک دو تیم کار را با تساوی یک بر یک به پایان رساندند. ضمن آنکه مدافع وفادار ایرالکویی‌ها بعد از درخشش در آن بازی و در پایان برای همیشه با مستطیل سبز‌ خداحافظی کرد.

گل استقلال را در آن بازی نیز کوین یامگا از روی نقطه پنالتی در بیستمین دقیقه بازی به ثمر‌ رسانده بود تا با گل‌دقیقه نودی میثم مجیدی، تنها یک امتیاز نصیب شاگردان فرهاد در اراک شود. بعد از آن دیدار دو نیم دو مرتبه با تساوی صفر صفر کار را به پایان رساندند و دو بار نیز استقلال با نتیجه یک  بر صفر به برتری رسیده تا حالا شاگردان حسینی به دنبال شکستن طلسم گلزنی مقابل استقلال باشند.