به گزارش ورزش سه، دقایق پایانی بازی با آلومینیوم لحظات سختی برای استقلالی‌ها بود و حملات دامنه‌دار بازیکنان آلومینیوم سه امتیاز مهم آن‌ها را به خطر انداخته بود و در ثانیه‌های پایانی مسابقه ضربه سر رضا جبیره به شکلی خطرناک از کنار دروازه آبی‌ها به بیرون رفت تا آنها پس از سوت پایان از کسب این سه امتیاز خوشحال باشند!

ارسال خوب نقی‌زاده با ضربه سر رضا جبیره همراه شد و در حالی که حسین حسینی تسلیم شده بود و مسیر توپ را دنبال می‌کرد با اختلاف اندک از کنار دروازه به بیرون رفت تا کاپیتان آبی‌ها سجده کند و چند متر آن طرف‌تر جبیره حسرت گل نشدن توپ را بخورد و با مشت به زمین بکوبد!

ویدئو: 329745

این صحنه برای آبی‌ها آنقدر دلهره آور بود و سه امتیاز آنها را به خطر انداخته بود که بعید می‌رسد آنها دلش را داشته باشند تا مجدد این صحنه را تماشا کنند، گل نشدن این توپ شیرینی سه امتیاز را بیشتر از قبل کرد تا آبی‌ها قدر این امتیاز کامل را در ادامه لیگ بیشتر از قبل بدانند.

این بهترین فرصت برای استقلال بود تا فاصله خود را حداقل با دو تیم مدعی دیگر لیگ سپاهان و تراکتور بیشتر کند و شانس قهرمانی آنها را کمتر از قبل کند، دیدار پرسپولیس و ملوان با توجه به پیروزی استقلال مقابل آلومینیوم با حساسیت بیشتری برگزار خواهد شد و باید دید شب خوش‌شانسی آبی‌ها ادامه دار خواهد بود یا خیر!