به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال درحالی برابر آلومینیوم اراک به برتری رسید و با پنجاه امتیاز جایگاه خود در صدر جدول را تثبیت کرد که نشست خبری نکونام پس از بازی خالی از حاشیه نبود.

یکی از خبرنگاران درباره استفاده نکردن نکونام از امیرعلی صادقی و جذب نکردن اورونوف توسط این سرمربی، از او انتقاد کرد و گفت: در مورد اینکه بازیکن گرفته نشده، صحبت هایی هست که اورونوف و منتظر محمد بازیکنانی بودند که می توانستند به استقلال کمک کنند اما نظر شخص شما بود که نیایند یا امیرعلی صادقی که کی‌روش به او اعتقاد زیادی داشت.

نکونام در واکنش به این صحبت‌ها، گفت: شما یا خواب هستی یا خودت را به خواب زدی. کدامش را نمی‌دانم. اورونوف را من توضیح دادم کامل. الان می‌گویم قبله این وری است، شما رویت را کردی آن طرف می‌گویی چرا قبله این طرفی است؟ من می‌گویم اورونوف را شانزده بهمن نامه زدم که گفتم می‌خواهم. این را متوجه شدی؟

ویدئو: 329787

سرمربی استقلال در ادامه گفت: دومی. وقتی با سقف بودجه رعایت کردیم، مگر می توانم بازیکن زیر 23 سال نگه دارم، بازیکنی که با دلار باید قرارداد ببند؟ وقتی بازیکن زیر 23 می خواهد دلاری ببندد، ترجیح من این است که او را کنار بگذارم و بازیکنی بردارم که به من کمک کند. این هم برای نیم فصل اول است. شما دو بازیکن را گفتید، من 15 بازیکن به شما می گویم که بروید به آنهایی که گفتند این سوال را بپرسید، توضیح دهید که من چه بازیکنانی را خواستم گفتند نمی آیند، چه ملی پوشانی خواستم که گفتند نمی آیند، چه بازیکنان داخلی خواستم که گفتند نمی آید. چه طور رقیب ما پول دارد ده میلیارد بدهد رضایت نامه بازیکن داخلی را بگیرد، ما نداریم. نه. این جا نکونام نباید نتیجه بگیرد!