هافبک فجر سپاسی از اهمیت پیروزی تیمش مقابل مسجدسلیمان و لزوم کیفیت چمن حافظیه برای این بازی صحبت کرد.

میلاد کمندانی که در نیم‌فصل به جمع فجری‌ها اضافه شده، درباره وضعیت این تیم گفتگویی انجام داد.

به گزارش طرفداری، کمندانی در گفتگو با ورزش سه گفت:

در دو بازی اخیر واقعا با بدشانسی مواجه شده‌ایم و در شرایطی که می‌توانستیم حداقل ٤ امتیاز کسب کنیم، تنها یک امتیاز گرفتیم که حق‌مان بیش از این‌ها بود.

او در خصوص دیدار اخیرشان مقابل مس رفسنجان عنوان کرد:

بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم و فقط می‌‌توان گفت واقعا روی بدشانسی نتیجه را واگذار کردیم ولی ان‌شاالله در بازی‌های باقی‌مانده جبران کرده و دل هواداران خونگرم شیرازی را شاد می‌کنیم.

کمندانی در خصوص وضعیت چمن حافظیه و ادامه بازی‌های خانگی تیمش در این ورزشگاه گفت:

چمن حافظیه واقعا شرایط مساعدی ندارد، هرچند تلاش زیادی صورت گرفته که وضعیت چمن تغییر کند ولی ما فقط بخاطر هواداران‌مان و استفاده از امتیاز میزبانی باید در این ورزشگاه بازی کنیم. امیدوارم وضعیت چمن بهتر شود تا بتوانیم بهترین عملکرد فنی را ارائه دهیم.

او در خصوص  مسابقات باقی مانده فجر و شرایط تیمش در جدول گفت:

قطعا و با تلاش و انرژی زیاد و همدلی بین همه بچه‌ها تیم فجر در لیگ‌برتر ماندگار خواهد شد. از هواداران‌مان که همیشه کنارمان بوده‌اند و در بازی با مس تیم را تنها نگذاشتند، ممنونم و ان‌شاالله با حضور حداکثری و حمایت‌شان بتوانیم در بازی پیش رو مقابل نفت مسجدسلیمان سه امتیاز را کسب و به آنها تقدیم کنیم.

کمندانی تاکید کرد:

اجازه اشتباه مقابل نفت مسجدسلیمان را نداریم و برای این بازی ۶ امتیازی سر می‌دهیم تا شب باشکوه حافظیه را در کنار هواداران‌مان رقم بزنیم.