به گزارش "ورزش سه"، محمود شجاعی، مربی هوادار، در پایان بازی با گل گهر در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: به نظرم اگر باد نمی‌وزید یک بازی بهتر می‌دیدیم. هر دو تیم فوتبال را خیلی خوب بازی می‌کنند و باد در کیفیت بازی تاثیر گذاشت. الحمدالله بچه‌ها تمام خواسته‌های ما را به نحو احسن در زمین انجام دادند.

ویدئو: 329809

محمود شجاعی درباره تغییر نوع بازی هوادار با آمدن برادرش گفت: فلسفه هر مربی‌ای نشأت گرفته از دورانی است که بازی کرده است، زمانی که آقا مسعود فوتبال بازی می‌کرد این شکل بازی مالکانه را دوست داشتند و ما مدت کمی است که به کادر هوادار اضافه شده‌ایم. سعی کردیم بازی مالکانه را پیاده کنیم و هنوز صد در صد راضی نیستیم ولی تا اینجای کار در این مدت کوتاه خوب بوده و مخاطب لذت برده است.

او درباره وفاداری‌ تیم به فلسفه مسعود شجاعی گفت: تفکرات و آدم‌ها با هم فرق دارند و نمی‌توانیم بگوییم همه باید از این تفکر پیروی کند. فلسفه آقا مسعود و تیم‌شان بازی مالکانه است. در صحبت‌هایی که با آدم‌های عادی در کوچه و خیابون داشتم می‌گویند ما دوست نداریم فوتبال ایرانی ببینیم می‌خواهیم فوتبال اروپایی ببینیم. باید مسعود شجاعی و دیگری و دیگری به لیگ اصافه بشوند و تعداد تیم‌هایی که اینگونه بازی می‌کنند بیشتر بشود و به کیفیت فوتبال ملی کمک کند.

شجاعی درباره وضعیت قراردادها و پرداختی‌های باشگاه گفت: فکر می‌کنم باشگاه هوادار جزو معدود تیم‌هایی است که از سال‌های گذشته بدهی انباشت شده ندارد و پرداخت کم ولی به موقع است.