به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ دو هفته پیش با پیروزی برابر دورتموند قهرمانی خود در این فصل از رقابت های بوندسلیگا را مسجل کرده بود، یکشنبه در یک بازی تشریفاتی دیگر به مصاف اشتوتگارت خواهد رفت که در پایین جدول وضعیت حساسی را پشت سر می‌گذارد و برای ماندن در بوندسلیگا به کسب امتیاز برابر بایرن مونیخ نیاز مبرم دارد.

یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ پیش از دیدار تیمش مقابل اشتوتگارت گفت: "ما امروز 24 بازیکن در زمین تمرین داریم و فکر می‌کنم این یک رکورد برای ما محسوب می‌شود. اکنون همه چیز خوب است. ما باید تصمیمات سختی برای بازی روز یکشنبه بگیریم زیرا همه نمی توانند در این بازی به میدان بروند."

تمدید قرارداد توماس مولر: "این برای ما اتفاق بسیار مهم و خوبی محسوب می شود. از این بابت خوشحالم چرا که توماس مولر یک چهره نمادین است. روزی که تمدید قرارداد او اعلام شد من متوجه این موضوع شدم."

وضعیت سرژ گنابری: "من سال ها سرژ را می شناسم و رابطه خوبی با او دارم. او در چند هفته گذشته بسیار سخت کوش بوده و یکی از برجسته ترین بازیکنان بوده است. البته من دوست دارم او را حفظ کنم اما همیشه این طور است که مسائل مختلفی در این زمینه نقش دارند."

آینده رابرت لواندوفسکی: "من قبلا پرسیدم که آیا گفتگوی خوبی بین باشگاه و مدیر برنامه او شکل گرفته که متوجه شدم همه چیز خوب بوده است. همه ما می دانیم که پینی زهاوی فردی است که دوست دارد مذاکره کند بنابراین ما به صبر نیاز داریم. صبر یکی از بزرگترین نقاط قوت من است"